Bugün:

 

Bolu'ya deniz, Gölcük'e teleferik, Abant'a 2 bin yataklı otel ve teleferik


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: Bolu'ya deniz, Gölcük'e teleferik, Abant'a 2 bin yataklı otel ve teleferik (Bolu haber, gazete)

   (16 Temmuz 2011)       

BAŞKANIN HAYALLERİNE YETİŞİLEBİLİNİR Mİ?

Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz kafasında oluşturduğu projeleri en azından fizibilite bazında hazırlamış gözüküyor. Büyüksu'nun önünü keserek göl yapacağını iddia eden Yılmaz gölde gerçek plajlar, gerçek yelkenliler, kanolar olacağını sözlerine ekledi.
Abant ve Gölcük'te oteller ve teleferikler ilgili düşüncelerini de Bolu Gündem'le paylaştı.

Haber: Ayşegül Topcu

İşte Yılmaz'ın ilginç fikirleri,“Gölcük'te ve Abant'da oteller yapılması fikirleri çok eskidir.Ama bunlar gazeteciler sayesinde doğru algılanıp anlatılamadığı için özelikle Abant'da ki projenin Abant Tabiat Parkına zarar vereceği düşüncesi çevreye hakim oldu. Abant'daki çevre düzeni ile ilgili yapılan çalışmalar sanki Abant'a otel yapılması için yapılıyormuş gibi gösterildi. Halbuki Abant'taki çalışmalarla otel arasında yakından uzaktan alaka yoktu.

Bizim arzu ettiğimiz Mudurnu'da Ağan tepe var otel oraya olsun istiyoruz.
Bu bizim isteğimiz otelcilerin isteği değil bu benim isteğim.
Otelle Abant arasında teleferik sistemi kurulsun, Abant hiç kirletilmesin, çünkü Abant'ın yanındabu tür tesisler hiç olmuyor. Yeterince otel bize göre orada var, ortalama 550 yatak. Benim dediğim otel ise 2 bin yataklı olsun istiyoruz.Otel yukarı da olsun, ama insanlar tepeden hem Abant'ı hem Mudurnu istikametini görsünler.
Aynı zamanda otelle irtibatlı hemen teleferiğe binsin, hemen gölün kenarına insin.
Bu benim bir düşüncem.

Gölcükte otel olacak, Gölcükte olacak otelinde mütemminin Karacasu ile Gölcük arasında ki teleferik hattı olması lazım.
Bununla ilgili çalışma ve Abant'daki çalışma ikisi birlikte yürüyor.
Gölcükle ilgili çalışmayı ben Belediye olarak yaptım.
Abant ile ilgili çalışmayı İl Özel İdaresine yapın demiştim.
Ben Gölcükle ilgili çalışmayı bitirdim. Yer tespitimi yaptım. Mevzi imar planını yaptım. Şuan da Kültür Bakanı'nın önüne koydum. Bakanlar Kurulu kararı ile turizm alanı ilan edilecek. Ve hemen ihalesi yapılacak, bu sene ihale yapılır haline geldi. Eğer Bakanlık hız verirse bu iş bu sene bitecek.
Abant'ta ise hiçbir ilerleme olmadı.

Şu anda Abant'taki çalışmayı ben yürütmeye başladım, orası ile ilgili çalışmaları da Belediye olarak yürütmeye çalışıyoruz.
Çünkü Özel İdare çalışmalara takoz oldu.
Özel İdare Ormana yazdı, Orman Genel Müdürlüğüne konuyu izah etmeden bürokratik olarak yazdığı için oradan olumsuz cevap aldı.
Şu anda orada Milli Parkların dışında bir alan oluşturuyoruz.
Aynı zamanda orman dışı bir alan olsun, orman içi bir alan olsun bunların hepsi hukuki bir mevzuat açısından farklı şeyler.
Milli parklar ayrı bir mevzuata bağlı.

Bizde peşine düşecek adam bulamıyoruz sıkıntı bu Bolu olarak.
Bolu'da peşine düşüp te işi takip edecek adam yetiştirmede zorlanıyoruz.
Abant Palas Bolu'dan ayrılmayı düşünüyordu. Şuan da Bolu'da kalmayı düşünüyor. Otelde revizyon yapacak, onunla ilgili çalışmayı yürütüyoruz. “Taksim Otelcilik olarak Bolu'daki otelcilik faaliyetlerinden arzu ettiğim karı elde edemiyorum o yüzden ayrılacağız” kararı aldılar.
İşletmeci de çıkacaktı, şu anda vazgeçtiler. yatırım yapmaya karar verdiler. Dolayısıyla bu bizim için müspet bir gelişme, bu organizasyonun içinde görev almaya çalışıyoruz. Onları motive etmeye çalışıyoruz, yardımcı olmaya çalışıyoruz. Onlarla da problemlerimiz var, otellerle ilgili problemler. Bir avantajımız var Taksim Otelcilikle ilgili yönetim kurulu başkanı eski milletvekili İsmail Alptekin bu da bizim için bir avantaj onu da devreye sokarak Taksim Otelciliğin Bolu'da kalıp devam etmesini sağladık.
Bolu Belediyesi olarak orayı almak için talep ettik, Ankara'dan olumlu cevap bekliyoruz.
Gölcüğü Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nden işletmesini almaya çalışıyorum.
Daha öncede Abant'ın işletmesini almıştım. Tam böyle organizasyona gireceğimiz zaman İl Özel İdaresi Milletvekili falan kıvrakça bir iş yaparak Abant'ı benim elimden aldılardı.

Aldılar ağızlarına yüzlerine bulaştırdılar. Şimdi işin içinden çıkılmaz hale getirmişler.
Şu anda Abant'ı tekrar sisteme sokma yolunda çalışmalar içine girdim.
Orayı düzeltmeye çalışıyorum. Yapılan yatırımı İl özel İdare yapıyordu. Şu anda mahkeme kararıyla Özel İdare yapamıyor.
Milli parkların yapması lazım. Dolayısıyla Milli Parklar genel Müdürü buraya geldi. Onlarla görüşerek, onların bu işi yapmasına yönelik olarak da gayret içine girdik.
İnşallah Gölcük'te Bolu Belediye'sinin idaresine verilir ve orası insanların rahat, tertemiz, yiyip, içip gezecekleri bir alan haline getirilir.
Bunun üzerinde çalışmalara başlanıyor.

Yakın gelecekte de Abant'la, Gölcüğe bir otel yapılacak.
Karacasu ile Gölcük arasında teleferik hattı benim için en önemli projelerden birisidir.

KARAÇAYIR'A DENİZ Mİ GELİYOR?
Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz bu konuda da şunları kaydetti: Karaçayır Projesi;Bolu'nun gelecekle ilgili önemli bir projesi. 1900 dönümlük bir alan üzerine oluşturacağımız olimpik spor tesis alanı. Bunun tanıtımını yaptık ama iyi anlatamadık. Şu anda bu proje hemen hemen dünyada ilk proje.
Çünkü her branşın aynı bölgede yapılabileceği bir planlama dünyada yok. Sporun her branşının olacağı bir mekanizmayı orada oluşturmaya çalışıyoruz. Planlaması bitmiş durumda.

Bunlardan dikkat çekeni, Büyüksu'nun önü gerilerek bir göl oluşturulacak. Gerçek plajlarımız, gerçek yelkenlerimiz, kanolarımız ve su sporları yapılacak. Bunlar Bolu'nun geleceğinde yapılması gereken şeyler. Biz planlıyoruz, projelendiriyoruz, bir kısmını da yapmaya çalışıyoruz.
Biz geldik bitireceğiz diye bir şey yok.Biz kendi dönemimiz içinde yapmamız gerekenleri yaparız, bizden sonra geleceklerde gerisini yapar.Bolu kazanır. Lunapark geldi.Bu bir bölümdü.Şimdi 2. kısma başlanacak.Atatürk Orman parkı gibi bir alan olacak. Kent meydanında düşündüğümüz projeye İl Özel İdaresinin arsasını da dahil edersek 100 sene sonrası için güzel bir mekan olur diye düşünüyoruz.





 Haber Yorumları:

 Ersin gelen

18 Temmuz 2011 21:52:42

Başkan tarkanı getir tarkanı tarkanın geçeceği yolları da bi güzel asfalt yap para çok nasılsa 130 trilyon borç oluversin 131 trilyon ne olacak bu millet öder sen merak etme izmitteki fabrikada işler nasıl ... 

 Asuman Kepenek

18 Temmuz 2011 15:59:26

Sayın Belediye Başkanı; lütfen doğaya zarar verecek eylemlerden kaçının, çünkü bunun telafisi yok. 

 yiğit sert

18 Temmuz 2011 13:05:50

birde içme suyu projesi vardı başkanımızın çele barajı projesi ne oldu acaba 

 anadolu

18 Temmuz 2011 11:59:47

sevgili bolulular doğal gaz kullananlar faturalarınız nasıl geliyor geçen tüp değiştirdim 62 tl elektirik 80 tl arkadaşım da diyorki bizim fatura doğal gaz mutfak banyo dağil 15 tl tokide oturuyorum doğal gaz daha gelmedi orman parkı ne oldu hani ağaç kesiliyordu şimdi iğne atsan yere düşmez çanakkaleye turlar başladı chp liler pankart açtı ankaraya niye gidilmiyor anıt kabire diye bekleyin aceleniz ne seneye anıt kabire gidilecek japonlara sormuşlar cçocuklarınıza milli duyguları nasıl veriyorsunuz diye hiroşimaya götürüyoruz demişler başkanda çanakkaleye göyürüyordu gelelim yollara doğal gaz çalışması var kanalisyon çalışması var su borusu var bukadar olur kışın merkez kömür kokusundan nefes alınacak gibi degil boluda bu cennette kaçtane astım hastası var biliyormusunuz çok fazla neden hava kirliliğinden evlerin içi is bırakın bitsin hava temizlensin oğlum astım hastası merkezden tokiye taşındım eskiden hergün kışın hastanedeydim şimdi uğramıyorum ilaç bile kullanmıyoruz doktor çıkın dedi kömür kokusu astımı tetikliyor dedi her işin bir meşaketi var yollarda düzelecek  

 Sezen Kayserili

18 Temmuz 2011 10:54:53

Doğaya ve ormanıma dokunma!.. Dokunduğun şeylere ne kadar zarar verdiğini çok iyi görüyoruz. 

 vatandaş

18 Temmuz 2011 10:05:11

kış aylarında yüksekten baktıgında bolu bir denizi andırıyor sisten başkanda odurumu görmüşki hoşuna gitmiş gibi görünüyor boluyu düzene sokacam diye uğraşşıp duruyor en iyisi burayı temelli deniz yapsındaha makbule gecer bukadar uğraşmaktansa  

 Muhterem Güçlü

17 Temmuz 2011 19:20:26

Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen hakikaten büyük işlere imza attı ve bu işleri yaparken kamuoyunun görüşlerine değer verdi. Kente avrupai bir görünüm kazandırdı. Halkın yaşam alanlarını daraltmadı. Bolu Belediye Başkanı ise halkın görüşlerine değer vermeyerek kendi bildiğini okumaya devam etti. Öncelikle Hükümet Meydanını kapatarak kitleleri mağdur etti. Doğalgaz ve su boruları nedeniyle halkı mağdur, sanayi esnafını ise ihya etti. Tüm bunları değerlendirince doğal cennetlerin siyasi kişilere teslim edilmeyeceğini düşünüyorum. 

 oğuzhan

17 Temmuz 2011 16:57:29

ya alaattin efendi bolulu olmayan biri olarak 9 yıldır boludayım bolu gerçekten patates şehri buna kanaat getirdim yollarınızdan bu açıkça görülüyor ya 9 yılda enazında bana duvara çakılmış bi çivi gösterebilseydiniz yazık yazık bolu adına sizden utanç duyyorum. 

 Kerem Esen

17 Temmuz 2011 15:51:10

Kaldırım ve yollarını yapamayan, koca hükümet meydanını aylardır kapatan bir belediye başkanına özellikle doğayla ilgili hiç bir iş teslim edilemez. Çünkü bozulan doğa bir daha geri gelmez. Bu nedenle Bolululara önerim, doğalarına sahip çıkmalarıdır. 

 bolulu vatandaş

17 Temmuz 2011 11:27:47

sayın hülya kumcuda başkan gibi hayal kuruyor . sayın başkanımız sanırım eskişehir ve sayın Büyükerşenden ilham aldı. ama aradaki fark eskişehirde çok güzel parklarda yapıldı.plajda yapıldı. porsuk çayında gondol sefaları kano yarışları yapılıyor. Dışta yaşayan bir bolulu olarak bu projeler ve benzerleri sn. Alaaddin beyle değil Sn. Büyükerşen gibi bir başkanla olur. Öyle bir insanıda inşallah allahım boluya nasip eder. Bolu ve Bolulularda hakettikleri şeylere kavuşurlar. 

 Ormancı

17 Temmuz 2011 11:27:12

Aman kardeşim lütfen Abant ve Gölcük'e dokunmayın ve dokundurtmayın. Çünkü oralar MİLLİ PARK olarak ayrılmış yerlerdir. Milli parklara müdahalede bulunulması telafisi imkansız sorunlara neden olabilir. Üniversitemiz ve değerli hocalarımız neden bu konuda suskun kalıyorlar? İş işten geçtikten sonra konuşmanın kimseye bir faydası yok. Ayrıca başka bir Gölcük ve Abant'da yok... 

 latif

17 Temmuz 2011 10:34:12

ben yabancıyım eğer bizim şehir bu kadar nufusu az ve zengin bir şehir olsa bizim belediye başkanı orayı nasıl yapardı.bu şehir potansiyeline rağmen çok geri kalmış.gerçekten belediye başkanlarınız hiç çalışmamış desek yeridir.şu şehirde olan nimetler imkanlar başka şehirde zor bulunur.ama şehri geziyorum yıllardır napmışlar belediye başkanları şaşırdım.bu sadece bu belediye başkanının işi değil yıllarca sanki ihmal edilmiş geldi.sizin şanssızlığınız belediyeleriniz çalışmamış. 

 ahmet

17 Temmuz 2011 10:24:50

şehrin yollarını yapamayan bir belediye bunları yapabilirmi. yani o çalışma yapılan yerlerden bahsetmiyorum ana caddeler bile berbat .doğuda ki şehirlerde ki hizmetleri bir görseler başkana hiç çalışmıyormuş derler. 

 Musa Erfelek

17 Temmuz 2011 09:49:28

Doğal alanları bozmanıza izin vermeyeceğiz. Gölcük "Milli Park" statüsünde bir alandır. Bu dar alana otel yapılması tam bir doğa katliamı oluşturur. Lütfen aklınızı başınıza toplayın. Doğaya verilen zararların telefi edilmesi çok güç oluyor. Lütfen Gölcük'e ve Abant'a sahip çıkalım. Bu konuda en iyi korumayı Orman Genel Müdürlüğü yapıyor. 

 s.a

17 Temmuz 2011 08:44:36

bu adamın bence kendiyle ilgili problemleri var. bi işi bitir de bitirdiğini görelim , haybeye işkembeden sallıyor. yakında boluyu başkent yapacam demezse şaşırmayın. la bi git yaaaa:)))) 

 osman geçer

16 Temmuz 2011 21:50:11

Ben boluda yaşayan bir yabancı olarak başkanın yaptıgı hizmetlerden çok çok memnunum siz gidip diger illeri bir görün ondan sonra yorum yapın .... 

 Ayşe Ataman

16 Temmuz 2011 21:02:41

Belediye Başkanımızın yapmak istediği şeyler biraz uçuk görünse de güzel düşünceler ancak yüklü ödenek isteyen büyük projeler..Acaba neye mal olacağının bir hesabı yapıldı mı..Harcamayı düşündüğü bu parayı öncelik isteyen Bolu Halkının refahı ve kaliteli yaşamasına olanak verecek su,yol ,kanalizasyon gibi alt yatırımlar için kullansa ..Hele ki daha önce projeleri içinde olan Belediye Meydanından pazar yerine yürüyen merdiven düşüncesini gerçekleştirse eminim emekli ve yaşlı kesimin duasını ve oyunu alacaktır.Birkaç otel projesi için bunları görmemezlikten gelmeyelim.. 

 ÖZ KARACAYIRLI

16 Temmuz 2011 19:27:54

DURMA BAŞKAN DURMA..BÖYLE DEVAM ET AMA YOLLARIMIZIDA GÖRMEMEZLİKTEN GELME..KARAÇAYIRIN HALİ İÇLER ACISI ORAYI BİR AN ÖNCE BİTİRİVER BAŞKAN.ÇOCUK PARKLARIMIZI DAHA BİR KULLANILIR HALE GETİRİVERDE SONRA TELEFERIK FALAN YAPARSIN.ÖNCE ŞEHİR İÇİ SONRA ŞEHİR DIŞI BAŞKAN.KARAÇAYIRA YATIRIM İSTİORUZ.LUNAPARKIDA ORDAN Bİ ZAHMET KALDIRIRSANIZ.DİBİMİZE KADAR SOKTUNUZ LUNAPARK AKŞAM OLDUGUNDA INSAN ÇIĞLIK SESİNDEN YATILMIYOR..SAĞOL BAŞKAN....SAĞOL EVDE BİLE RAHAT YOK BİZE..ORANIN ORDAN KALKMQASI İÇİN NE YAPMAK LAZIM BİZE SÖYLEYİNDE BİZ YAPALIM.AT GİTSİN ŞEHİR DIŞINA NE İŞİ VAR SİTEMİZİN DİBİNDE ANLAMIYORUM 

 hacer Güneş

16 Temmuz 2011 17:00:20

BOLUNUN KÖTÜ KADERİ Sayın Hülya Kumcu Başkan işleri ve Boluyu öyle dağıttı ki değil iki yıl on iki yıl dahi geçse toparlayamaz.Çünkü bu işleri bilmiyor. 

 sefer akyurt

16 Temmuz 2011 16:56:14

HAYALLERİNİ KENDİNE SAKLA... Vay memleketimin haline vay dedirten projedir.Sen şu Belediye çalışanlarına bile maaş ikramiye ödemesinde zorlanırken bu projeler için istihdam edeceğin elemanların kimler olacağını hangi nitelikleri taşıyacağını dahi bilmezken kasan tamtakır ödeme güçlüğü çekerken hayal et proje üretimi ile Bolu halkını bir kez daha kafaya alır kendimi seçtiririm diyorsan kandırmaya devam et nasılsa bu milletin % 50 si size ak partiye oy verdi . 

 bolulu vatandaş

16 Temmuz 2011 15:03:08

rahat bırakın tabiatı ilk önce o abantı hal,i içler açısı pislikten çöpten geçilmiyor önce buna bir çözüm bulun  

 Sinan BİLİR

16 Temmuz 2011 14:50:20

Başkanım. Toz kaldırmadan yapın! Bolu insanı kibar insan, ataları köyde inek b.kunun içinde yaşamışken; kendileri şehrin göbeğinde b.ku bırakın toz görmeye bile tahammül edemiyorlar. Ataları, tarlada güz görürken, biçerdöverde saman yaparken, o samanı samanlığı atarken, dağda inek otlatırken; günümüz Bolu insanı (!), şehrin göbeğinde parklarda oturmak, yan gelip yatmak istiyor. Park yaparken de tozun kalkmasına tahammül edemiyor. İnşallah Karaçayır'daki projeniz olur da, "tozundan" rahatsız olanlar, ilerde gönül rahatlılığıyla (!) o gölde tur atarlar. Doğalgazla ısındıkları, orman parkında yürüyüş yaptıkları gibi...  

 örencikli

16 Temmuz 2011 14:00:01

sayın başkan acaba otel yapacağınız yer kimin? orası bikere mudurnu sınırı içinde ki birde örencik köyünün tahsisli merası orası imesularının kaynaklarının başı bakın yine mahkemelik olursunuz biz otel yapmaya karşı değiliz burada yaşayan köylüyü hiçe saymayın biz yayla evlerine çivi çakamıyoruz önce bu konu yu halledin buişler okadar basit değil.saygılarımızla 

 hülya kumcu

16 Temmuz 2011 13:28:24

ARKADAŞLAR SABIR..BU POJELER HER BABAYİĞİDİN ALTINA İMZA ATABİLİECEĞİ PROJELER DEĞİLDİR.ADAM ÇALIŞIYOR.BAŞKASI OLSA,2 YILI KALMIŞ YOLLARI SON MODEL YAPARAK GÖZÜNÜZÜ BOYARDI.SİZLERDE İNANIP YENİDEN OY VERİRDİNİZ.YA ALY YAPI,YA ONCA SU KAYBI..BUNLARIN SİZCE HİÇ ÖNEMİ YOK DEĞİL Mİ?ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN..BAŞKA İLDE OLSA BU ADAM KIYMETİNİ BİLİRLER AMA BOLUMUZ MAALESEF BÖYLE:(( HAYIRLISI OLSUN.... 

 tuna ceylan

16 Temmuz 2011 12:47:51

çepni köyünü bitirdiniz sıra oraaya geldi kimbilir yine nerede fabrika açıp malzemeleri ordan aldıracan sayın başkan... 

 zafer koç

16 Temmuz 2011 12:18:53

Başkan,siz yolları yapın biz teleferik ,göl,deniz istemiyoruz! 

 kamil 14

16 Temmuz 2011 11:19:54

Sayin Baskan vur sisenin dibine bos ver biz iyi düsüneni .calisani cok severiz nayir istemiyoruz böyle iyi  

 ismail özsahin

16 Temmuz 2011 11:18:05

istemezükcüler olmasa olacakda abant tabiat parki sayin baskan rantcilarmi dogurtacaksin,her yaptigin iste ,projede rantcilar cikariyorsun birak kalsin öyle  

 halde esnaf

16 Temmuz 2011 11:17:40

evt başkanın hayali çok büyük gerçekten ŞU AN HAL PAZARI PROJESİNİ GÖRMENİZİ isterim bu kadar CAHİL bir projeyi ancak başkan yapar 

 bolu

16 Temmuz 2011 10:24:31

la de get 

 Hasan Tahsin

16 Temmuz 2011 10:00:48

Şehir içini hallettin, sıra hafta sonu nefes aldığımız yerlere mi geldi? Sen asli görevini yap, yol yap! Kanalizasyon Yap! Çöplerini topla! Bozduğun yolları düzelt! Bırak insanların zevleriyle oynamayı! 

 Bolusporlu

16 Temmuz 2011 09:49:58

Başkan 1999 seçimlerinden öncede pazar yerine Belediye önünden yürüyen merdiven yapacaktı :) hayaldi gerçek olmadı. Bence hayal kurmayı bırakıp şehrimizin yollarını yapsın önce. Lafla peynir gemisi yürümüyo. 

 Yalçın UZUNER

16 Temmuz 2011 09:48:34

TABİKİ YAPAR. NASIL OLSA BORÇLA YAPACAK. TAYYİP AMCASINI ÖRNEK ALMIŞ. :) 

 Murteza Kalender

16 Temmuz 2011 09:32:04

En bakımsız iller listesine artık Bolu rahatça girebilir. Ne düzgün bir yolumuz ne de kaldırımımız var. Sularımız pis akıyor. Hükümet meydanı aylardır kapalı tutuluyor. Doğalgaz için eşilen yollar şimdi de su hatları için eşiliyor. bu yollarda gerekli tedbirler alınmadığı için kazalar meydana geliyor. Asli işlerini yapamayan sayın Başkan bakınız nelerle uğraşıyor. Aman lütfen Gölcük'e dokunmayın... 

 tarafsız

16 Temmuz 2011 09:31:13

olmaz diye bir şey yok.her şey bir fikirle başlar ve herkesin imkansız dediği şey gerçekleşebilir.kararlı,istikrarlı ve sabırlı olmak lazım ve ön yargıdan da uzak kalmak tabi. kolay gelsin 

 Mutlucan

16 Temmuz 2011 09:05:59

Amacınız doğayı katletmekse buyrun Gölcük'e de otel yapın. Ama Abant'ı katledenlere izin verilmediği gibi Gölcük'ü katletmek isteyenlere de izin verilmeyecektir. Siz Belediye Başkanı olarak önce doğalgaz, sonra su hattı için delik deşik ettiğiniz yolları düzeltin. Uyduruk yama asfaltlarla insanları kandırmayın. 

 BOLULU VATANDAŞ

16 Temmuz 2011 04:07:34

BAŞKANIM SİZ YAPARSINIZ SİZE İNANIYORUM.AMA BİZİM İNSANIMIZIN YERDEN KALKAN TOZA BİLE TAHAMMÜLÜ YOK GÖRDÜGÜM KADAR BÖYLE İNSANLAR ANLAMAZ ANLAMAK İSTEMEZ HEP KÖSTEK OLUR,GELECEGİNİ,COLUGUNU ÇOCUGUNU DÜŞÜNMEZLER,BAKIP GÖRMEK İSTMEYENLERE ANLATAMAZSIN,10,SENE ÖNCE,BOLU,BİTİKTİ,BUNU GÖRMEZLER,CÜNKÜ SABİT KAFALIDIRLAR,DOGALGAZ GELDİ,YOLLAR YAPILIYOR,BİRAZ EZİYETOLUYOR AMA İLERDE,ODA BİTER,PARKLAR BAHCELER DEGİŞİYOR,TERMİNAL BİTTİ,BÜYÜK SU TEMİZ AKIYOR ARTIK,DAHA AKLIMA GELMEYEN,BİR ÇOK ŞEY,AMA GÖRMEK LAZIM,ALAATTİN BENİM BABAMIN OGLU DEGİL,AMA ŞU ANA KADAR EN ÇOK ÇALIŞAN TEK BAŞKAN ALAATTİN YILMAZDIR.KENDİSİNİ KUTLAR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM,HAYALDİ,GERÇEK OLDU,BOLU KAZANSIN,SEN KAYBET BAŞKAN. 

 komik

16 Temmuz 2011 00:30:11

abant ne kadar rezil halde esnaf yolu sulayarak tozu önmeye çalışıyor..abant bu hale gelene kadar aklınız nerdeydi? 

 ufuk kırmızı

15 Temmuz 2011 23:37:31

Başkanım bizi güldürdün Allah da seni güldürsün inşallah. 

 

15 Temmuz 2011 23:29:27

doğal olarak doğanın katledilmesi...