Bugün:

 

BOLU KOMANDO TUGAYI'NDAN ACI HABER


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: BOLU KOMANDO TUGAYI'NDAN ACI HABER (Bolu haber, gazete)

   (01 Ekim 2011)       

Bolu Komando Tugay Komutanlığı'ndan terörle mücadele kapsamında Şırnak’a giden birliklerden bir time PKK'lı teröristlerin, roketatar ve uzun namlulu silahlarla açtığı ateşte, 2 asker şehit oldu, 3'ü ağır 5 asker yaralandı..

Şırnak'ın Beytüşşebap İlçesi'ndeki Kato Dağı eteklerinde arama tarama faaliyetinde bulunan güvenlik güçlerine pusu kuran PKK'lı teröristlerin, roketatar ve uzun namlulu silahlarla düzenlediği saldırıda, 2 asker şehit oldu. Kato'da PKK'lıları etkisiz hale getirmek için hava destekli başlatılan operasyonda 3 terörist öldürüldü.

Beytüşşebap'a Bolu Komando Tugay Komutanlığı'ndan terörle mücadele kapsamında gelen birliklerden bir tim, dün Kato Dağı'na arama tarama faaliyetine çıktı. Dönüş yoluna geçen time PKK'lı teröristler Kato'nun Hisarkapı Mevkii'nde saat 22.00 sıralarında pusu kurup, roketatar ve uzun namlulu silahlarla saldırı düzenledi. PKK'lıların ilk ateşinde 3'ü ağır 5 asker yaralandı. Timdeki diğer askelerin karşılık vermesiyle çatışma çıktı. PKK'lılar, gecenin karanlığından faydalanarak kaçtı. Takibe alınan PKK'lılarla gece boyunca yer yer çatışmalar yaşandı.
Yaralı askerler Beytüşşebap Devlet Hastanesi'ne getirilerek tedavi altına alındı. Ancak durumu ağır olan 2 asker yapılan tüm müdahaleye rağmen şehit oldu. Yaralı askerler ilk tedavilerinin ardından helikopterle Şırnak Asker Hastanesi'ne götürülerek tedavi altına alındı.





 Haber Yorumları:

 mehmet turan

12 Ocak 2013 13:29:14

rabbim şehitlik nasip etsin allah rahmet eylesin 92\4 2 komando tugayı muayene merkezi çıktı bana sıhhiyeyim bizde komando eğitimi alacakmıyız acaba bilgisi olan varmı 

 Ferhat Sadık Yalçın

12 Ocak 2013 11:17:13

92/4 yer ısparta eğirdirdi mekan bolu cıktı allah nasıp ederse 7 subatta boludayım  

 ss 14

03 Ekim 2011 14:04:17

size katılıyorum Bahtiyar bey Mekanları cennet olsun kardeşlerimizin..böyle giderse daha çok kötü günler bekliyo bizi hayırlısı inş. 

 bolulu

02 Ekim 2011 18:49:37

türk milletinin başı sağolsun.allah şehitlerimizin ailelerine sabır versin. 

 bolulu vatandaş

02 Ekim 2011 13:16:08

işte yapabileceğiniz tek şey başsağlığı ve sabır dilemek. geçin artık bunları o insanlar kimin ve neyin için şehit oldular?? bana sorarsanız hiç uğruna değmeyecek türk halkı için boşuna şehit oldular.çocukları boşuna yetim eşleri boşuna dul aileleri boşuna evlatsız kaldı.sizler ne yapıyorsunuz?? eylem eylem eylem zamanı kuru kuru başsağlığı dilemekle kurtulmaz bu vatan. 

 oray tunuslı

02 Ekim 2011 03:34:55

Allah rahmet eylesin vatan size minnehtardır canım kardeşlerim cigerimiz yanıyo hergün ...  

 Harun iLeri

02 Ekim 2011 00:43:08

ALLAH Tüm Şehit Ve gazi ailelerine sabır versin.Mekanları cennet olssun. VATAN SAĞOLSUN 

 diplomlı

01 Ekim 2011 21:49:37

kim ne derse desin biim siyasi otoritede sırf hava içraat yok chp side akp side aynı sırf laf savaş sabrımız kalmadı diyor tayyip ne sabır arkadaş kendi cocuklarına bir şey olsa ne yapar  

 mert berk

01 Ekim 2011 14:40:58

al ananı da git sözüne takılmak bu işlerin neden yapıldığını bilmemektir.biraz uyanık olalım.ortadoguda bir şeyler değişiyor. pkk artıyor. neden acaba? 3-5 çapulcu yıllardır orada terör yapıyor,sence kim durduramıyor. bazı şeyleri düşünelim lutfen.ezbere yazmayalım.. 

 SEVECEN

01 Ekim 2011 14:09:05

DEVLET HERŞEYE BİR KILIF BULUP KANUN ÇIKARTMASINI BİLİYOR PKK YADA BİR KANUN BULSA YA İRAN GİBİ YAKALANAN PKK LILARI İDAM ETME GİBİ BİR KANUN ÇIKARTSIN BAK O ZAMAN O DAĞLARDA ELLERİNİ KOLLARINI SALLLAYA SALLAYA GEZEBİLİYORLARMI ŞEREFSİZLER MİLLET ŞEYİNİ ÖPECEKLERİNE BÖYLE BİR KANUN ÇIKARTSINLAR..... 

 mustafa

01 Ekim 2011 14:02:49

bızım basımızda boyle bır devlet oldugu surece bız daha cok ama cok sehıt verırız ilk önce bası duzeltmelıyız  

 mustafa yerlikaya

01 Ekim 2011 13:22:51

sehitlerimize allahtan rahmet diliyorum. bu is sadece bir teror isi degil. turkiyenin gelismesini buyumesini istemeyenlerin oyunu. bunu anlamamiz lazim.  

 mehmet durukan

01 Ekim 2011 08:41:10

şehitlerimizi rahmetle anıyorum ailelerine sabır diliyorum analar ağlamasın diyoruz al ananıda git diyen bir zihniyetle tererü çözmesini bekliyoruz önce bu zihniyetin denişmesi gerekiyor sonra türk mlletinin kenetlenmsesi gerekiyor 3.5in çapulcuya dur diyemiyen bir hükümeteartık güvenmiyorum şehitler ölmez bu vatan bölünmez 

 Sercan

01 Ekim 2011 00:12:20

Allah "Turk Milletine" daha fazla sabir vermesin insallah. Tarih boyunca hicbir Turk devleti son 8 yildaki kadar ACIZ KALMAMISTI!!!!  

 bahtiyar kandemir

30 Eylül 2011 23:26:33

İran Kandil'e girerek PJAK canilerini yok etti. Bizim hükümet ise hala açılım, müzakere, yalvarıp- yalvarma, Oslo mutabakatını savunmakla meşkul! İkide bir Obama'nın yanına gideceğinize bir zahmet Ahmedinecad'ın yanına gidinde onurlu dış politika nasıl olurmuş, teröristlere nasıl diz çöktürülürmüş öğrenin.  

 Burhanettin Sinan

30 Eylül 2011 22:06:25

şehitlerimize rahmet yaralılarımıza acil şifalar dilerim allah yakınlarına ve ulusumuza sabırlar versin elbet bunu yapan hainlerinde sonu gelecek