Bugün:

 

SANAYİ ÇARŞISI BİLMECESİ


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: SANAYİ ÇARŞISI BİLMECESİ (Bolu haber, gazete)

   (26 Kasım 2011)       

Bolu'nun en güncel konusu nedir?
Kuşkusuz bu sorunun yanıtı sanayi çarşısının taşınma meselesidir.
Bugüne dek taraflardan konuya ilişkin birçok açıklama ve toplantı notları yerel basında etraflıca yer aldı.
Bu açıklamaları yapanlardan bir bölümü gerçekleri kamuoyundan saklamayı tercih ettiler.
Hatta kamuoyundan gizli imzaladıkları protokolleri yok saydılar.
Protokolü soranlara, bir taahhüde girmedik, önemsiz bir protokoldü dediler.
Bolu Sanayi Sitesi Esnaf ve Sanatkârları Geliştirme ve Dayanışma Derneği senaryonun önemli bir figür olması gerekirken, figüranı olmayı tercih etti. Akıntıya kürek salladı. Gerçekleri öğrenme çabasına girmedi.

Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, “Görev sürem bitmeden küçük sanayi taşınacak” cümlesini sarf ederek bu konudaki iddiasını ortaya koydu.
Esnaflarla görüşme gerçekleştiren gazetecilere “Provokatör” deme cüretini ve saygısızlığını gerçekleştirdi.
Esnaflar ise kendi aralarında yaptıkları toplantıda Yılmaz'a göndermede bulunarak “Provokatör değiliz, taşınmayacağız” mesajını ilettiler.
Yine bu süreçte BESOP' un Gerede kökenli Başkanı Gayret'i aşırı bir “gayret” içerisinde olduğunu gözlemledik.
BTSO Başkanı Semercioğlu'nu ise konunun üzerine gereği gibi eğilmediği de gözlerden kaçmadı.
Yerel basının kimi temsilcileri ısrarla konuyu yok farz ederek gündemden düşürmeye çalıştılar.
Bolu Milletvekili Tanju Özcan Belediye Başkanı Yılmaz ile görüştükten sonra yaptığı açıklamada Sanayi Esnafının sorunları ile ilgili Yılmaz'da olumlu bir yaklaşım göremediğini kamuoyuna açıkladı.

Bolu Gündem, olarak sürecin başından beri takip ettiğimiz, konunun uzmanları ile tartıştığımız “Sanayi Dosyasını” Pazartesi günü açıyoruz.
Sanayi dosyasını bugüne dek bekletmemizin en önemli sebebi protokol imzacılarının yok ya da önemsiz farz ettikleri protokolünün içeriğini sizlerle paylaşabilmekti.
Protokole ulaştık.
Şimdi sıra geldi dosyayı açmaya.
Pazartesi günü sanayi dosyasında buluşmak üzere…
 





 Haber Yorumları:

 DELİ BEKİR

29 Kasım 2011 09:57:36

DELİNİN HAKKINDAN DELİ GELİR DERLER AMA BU BAŞKAN ZIRDELİ SANAYİ SİTESİ ESNAFININ TABULU MÜLKÜ OLAN DÜKKANLARINI ,EŞİNİN, DOSTUNUN MENFAATLERİ İÇİN HİÇE SAYAN VE PEŞKEŞ ÇEKEN BİR DELİ. KARŞISIN DA ZULUM GÖREN ESNAF TOPLULUĞU, ARKADAŞLAR Bİ SİLKELENİN KALKIN YERİNİZDEN BİRLİK OLUN BELEDİYE BAŞKANI DEMEK ŞEHRİN BABASIDIR HAİN BABA OLMAZ ,BABA SİZİN BABANIZ DEĞİLSE BAŞKASININ BABASIDIR HEMEN KENDİNİZE Bİ BABA BULUN BUNUNDA K.Ç.N TEKMEYİ VURUN.BİRDE BU KADAR OLAYA RAĞMEN DUYARSIZ OLAN (BAŞKANIN ADAMLARI) SANAYİ YÖNETİMİNİ ARTIK DEĞİŞTİRİNDE KURTULUN BU İŞTEN. 

 vatandaş

27 Kasım 2011 19:29:31

Belediye başkanının okullara gönderdiği kıravat vb şeyler, öğretmenler gününde öğretmenlere imza karşılığında verildi madem hediye niye imza istiyorsunuz,bu adamlar iyice deli deli dumrul mantığı ile hareket etmeye başladı bunun sebebide bolunun neme lazımcı halkıdır,bana dokunmayan yaşasın mantığıdır.Birçok şehirde sanayi çarşıları şehrin içinde uzağındada var,yakınında da sanayi çarşısını taşıma isteğinin mantığı nedir? demekki yandaşalara ,dostlara verilmiş sözler var görev süresi içinde yapılması lazım,halk nasıl olsa koyun,yine oy verir.Bu adamı sandığa gömün bi dahaya biçok şeyi taşıcak.Bolunun yolu ve yeri değişecek.  

 kenan doğrusöz

27 Kasım 2011 00:03:03

belediye başkanı öğretmenler gününde öğretmenlerin tamamına kravat ve şal hediye etti. kimin parasıyla karşılandı bu masraf.cebinden mi verdi acaba? açıklasın da bilelim. 

 timur eraslan

26 Kasım 2011 21:33:38

sayın belediye başkanımıza bolu ya yaptığı işler ve yapacakları işler için teşekkür ederiz bize daha temiz,düzenli,refah bir sanayi sitesi yapmak için uğraşıyor meyva veren ağaç taşlanır.sayın başkanım siz bildiğiniz yoldan şaşmayın bu millet zamanı gelince size minnettarlığını bildirecektir bundan emin olun zamanında boğaz köprüsünü istemeyen zihniyet bunlar.sizi takdir ediyorum.durmak yok yola devam başarılar sayın başkanım. 

 kamuran alagözoğlu bu konuda neden sessiz !!!

26 Kasım 2011 16:10:17

kamuran alagözoğlu bu haberleri neden es geçer bilinmez !! ama belliki ercoşkunla kankalığı menfaat gereği ve belediye başkanınada bulaşmaya çekiniyor diyorum sizcede öylemi acaba :)) KAMRAN EFENDİ !!! HALA ALAMADIĞIN İHALENİN ACISINI ÇIKARIRCASINA HABERLER YAPIYORSUN ÇOK YAZIK; SON ÜÇ YILDIR İZZET BAYSAL DEVLET HASTANESİNDE YAŞANAN DEĞİŞİMLERİ GÖRMÜYORSAN YÜCE ALLAH cc SANA ÖBÜR TARAFTA SORAR SENİN BU TÜR OYUNLARI OYNAMAN KAFANA SIKMAK GİBİ BİR ŞEY DİYE DÜŞÜNÜYORUM .. ZİRA HASTANEDEN HİZMET ALAN HASTALARIN NERDEYSE YÜZDE YÜZÜ ALLAH AK PARTİDEN RAZI OLSUN DİYEREK AYRILIYOR EVİNE YATAĞINA KADAR BIRAKILAN TABURCU HASTALAR EVİNDE SAĞLIK HİZMETİ GÖREN YATALAK HASTALAR VE YAKINLARININ TÜKÜRÜKLERİYLE BOĞULMADAN ÖNCE KENDİNE BİR BAK BEN NE YAPIYORUM DİYE BİR DÜŞÜN !! YANİ ADAM OL YADA SUS ADAM SANSINLAR EN AZINDAN KARİYERİNİ KORURSUN ! YADA BEN ÇIKAR ADAM GİBİ SENİ ERCOŞKUNU VE DİĞERLERİNİ ADAM GİBİ ANLATIRIM HABERİN OLSUN !! 

 BARAN

26 Kasım 2011 16:09:58

Hasan kardeş gün gelir seninde kuyruğunu sıkıştırır anlarsın işte o zaman kimin kafası kimin altında ortaya çıkar ben belediye başkanımıyımda Boluya çivi çakıcam ben vatandaşlık görevimi en iyi şekilde yerine getiriyorum bunun hakkında beni eleştirmek kimseye düşmez Hasan dediğin gibi sende ses var görüntü yok bana boş gürültü yapma sanayiden çıkarın ne onu söyle yavrum çocuğum. 

 TUNAY TORUN

26 Kasım 2011 16:03:14

sayın hasan siz boludaki herşeyi iyi güzel hoş görüyorsunuzda birde çarşafın altına bakmak lazım sanayideki insanların ne dediğine bakmak lazım.. boluya çivi çaktınmı diye söylemişsiniz ama o boluya çaktığı çivileri sayın başkan kimin parasıyla çakıyor lütfen bunlarıda söyleyin. bolu sanayi esnafı para kazanamazsa sayın başkanda çivi çakamaz ki baran arkadaşın söylediğide doğrudur bencede son VURGUN u yapılmaya çalışılıyor belli kimselerce Bolu bunlarıda görüyor biliyor saygılarımla... 

 Nurettin KESKİN

26 Kasım 2011 11:05:43

Sayın başkan mülk sahipleriyle irtibata geçmeni tavsiye ederim, asıyorsun kesiyorsun artı bizim adımıza konuşma yetkisini kendinde görüyorsun, bir dakika adalet mülkün temelidir, çok gevezelik yapma orası hazine arazisi değil ver mülkiyetimizin değerini veya bize adam gibi teklif sunda değerlendirelim. Artı ilk önce sanayi siteni kur biz istersek dükkan talebinde bulunuruz!!! EMEKLİ MÜLK SAHİBİ 

 san sit.oyunları

26 Kasım 2011 10:35:35

konu başından beri pis kokular yayıyor,çıkarı olan çevreler,yandaşlar,esnafın yanında olması,çıkarlarını koruması gerektiği halde hıyanet içerisindeki kuruluşlar san sit arazisi üzerine çeşitli bizans oyunları ile çöreklenmiştir.fakat san sit esnafı duyarlı Bolu halkı sivil toplum kuruluşları ile haklı mücadelesini sürdürecek,emekleri ekmek tekneleri istikballeri dükkanları ve san sit sini malum çevrelere yedirmeyecektir.Gazetenin yayınladığı malum belgede takke düşmüş kel görünmüştür.San sit. arazisinin esnafın elinden nasıl gaspedileceği anlaşılmıştır. Son söz başbakanımızın dediği gibi ''haksızlıklar karşısında susan konuşmayan dilsiz şeytandır.'' 

 hasan

26 Kasım 2011 09:45:10

sayın Baran,Senin bu güne kadar Boluya çaktığın bir çivi varmı?sayın Başkan Bolu sevdalısı,en yaşanabilir gelecek kuşaklara en güzel şekilde bırakmak istiyor.Sen kendine bak.Bolu için ,Bolu halkı için ne yaptınki Başkana birde beddua ediyorsun.Dikkat et beddua sana geri dönmesin.Yapılan hizmetlerin büyüklüğünü görmezden gelemzsiniz.Deve kuşu misali kafanızı kuma gömmeyin.Boluyu belediye meclis toplantılaında alıan kararlarla canlı yayında izleyinki neler yapılıyor Bolu için en azından biraz kafa yorun.Kuru gürültü yapmayın 

 ali er.

26 Kasım 2011 01:02:51

ben şunu belirtmek istiyorum diğer gazeteler bu konunun üzerine gidip belediye başkanıyla ters düşmek istemiyolar ki burdan şöyle bi sonuç çıkıyor siz budan ne kazanıyosunuz... 

 BARAN

26 Kasım 2011 00:46:37

ben sanayide dükkan sahibi olan bir esnafım ben bu adamın ne yapmaya çalıştığı bilmiyorum hani başlıkta denildiği gibi bilmece bu adam birdaha Boluya belediye başkanı olarak gelemicek bence bu onun son büyük vurgunu olacak diye tahmin ediyorum yeni yapılacak dükkanların olduğu arsayı ne kadar fiyata satın almış ne kadara tokiye satmış bize bunları açıklasın boş vaatlerle değil.