Bugün:

 

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ (Bolu haber, gazete)

   (12 Ocak 2012)       

İl Milli Eğitim Müdürü Recep Sezer'in tayini çıktı.

 Uzun süredir ilimizde görev yapan Recep Sezer'in Milli Eğitim Bakanlığınca tayini çıkarken, Recep Sezer'den boşalan göreve Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü'nde şube müdürü olarak görev yapan Recep Alpdoğan atandı.
Recep Alpdoğan Kimdir?

1956 yılında Amasya'da doğdu. Suluova İlköğretim Okulu'nu ve Suluova Lisesi'ni bitirdi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Bölümü'nden 1980 yılında mezun oldu. Mezun olduktan sonra aynı yıl göreve başladı. Ankara'daki liselerde Edebiyat Öğretmenliği ve Lise Müdürlüğü görevlerinde bulundu. Artvin ve Ankara İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılığı yaptı. Ankara Elmadağ İlçe Milli Eğitim Müdürü görevinde iken Ak Partiden milletvekili aday adayı olduğu için görevinden ayrıldı. Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı Eğitim Bir Sen Çankaya İlçe Kurucu Başkanlığı'nı yaptı. 2004–2008 yılları arasında başkanlık görevini yürüttü. Ayrıca Türkiye Atletizm Federasyonu Atletizm Milli Hakemidir.





 Haber Yorumları:

 mesut keleş

06 Ağustos 2012 11:45:00

ön yargılı olmamak lazım bekleyim görmek gerekir  

 sadkat

15 Ocak 2012 18:43:45

dört yıl boyunca boluya yaptığınız hizmetlerden dolayı teşekkür ederiz.bolu eğitimine yaptığın katkılar sonradan anlaşılacaktır. insanlığı efendiliği ve saygıyı en güzel bir şekilde temsil etmeniz bizlere yaptığınız en büyük katkı olacaktır. allah yolunuzu açık etsi.  

 Has Bolulu

13 Ocak 2012 17:50:18

Alıçören ve Çimento Çaydurtİ.Ö.O okulunu depo yapan SEZER 'in gidişine çok sevindik.Yeni Müdürümüz insallah bu yanlışı görürür de bu okulların maduriyetini giderir. 

 laf-ı güzaf

13 Ocak 2012 13:20:22

Adaletin iktidar olduğu yerde,adalet hak getire. Yine bir emir eri geldi. R. Sezer'in Bolu'ya ne katkısı oldu söylermisiniz? Sadece yaptıkları adam kayırma, görevlendirme (asalet şartlarını taşımayanları bile vekaleten görevlendirdiler) Adamlara 18 yerine 36 saat ücret ödendi. Diğer Recep (Kaçmaz) de bu haksızlıkların tamamına ortaktır.  

 krmdrk

12 Ocak 2012 23:57:02

Sayın çavuşoğlu o makama layık birisiydi. sizin adınıza çok üzüldüm. Boluya artık bolulu bir müdürün atanması benim birinci tercihim olurdu. bir bolulu olarak bolu insanını seven,değerlerini bilen, kültürünü tanıyan ve daha ileriye götüreceğine inandığım bir boluluyu o makamda görmek isterdim. şahsen sizin olamadığınıza çok üzüldüm. inşallah ileriki zamanda sizi o makamda görürüz. 

 öğrenci

12 Ocak 2012 21:04:34

okulumuzun yapılmasını istiyoruz okulumuzun okulun yapılıcağı söylenip yapılmaması 2 senedir rezil gibi öğrenciler olarak hiç memnun degiliz bazı sınıfların 4 saat boş ve sogukta ya spor salonu yada kantinde otuyoruz sınıfımız bile yok 

 çetin san

12 Ocak 2012 17:40:57

sayın ibrahimçavuşoğluna lafatnlara diyorum siz inrahimbeyi nekadartanıyorsunuz lütfen yapmayın bolud aonunkadar insancıl onunkadar inançlı onukadar vizdanlı birisini boulursanız banada haberverinlütfen sayın ibrahim çavuşoğlu sonuna kadar yanındaytız bunu bilin selam vesaygılar  

 anam babam

12 Ocak 2012 16:21:50

Bir recep gidiyor diğeri geliyor :( Devletin başında bir recep. Kurtulamadık şunlardan. AKP liler sardı her yeri.  

 Harun ŞEYHAN

12 Ocak 2012 16:19:25

Müdürlerin değişmesi bence çok süper oldu.Hele hele Bolu için.Tam isabet.Mevlam insanların hakkını yiyen insanlara bu makamları nasiip etmesin inşeallah.Sn Recep Sezer buradan cevap yazarmısın.Babamın hakkını nasıl ödiceksin.Beddualarımız seninle merak etme.  

 hgfdsa

12 Ocak 2012 15:37:12

Recep SEZER iyiki gitti. 2 gün boluda olup 5 gün istanbulda olmayla oturduğu koltuğun hakkını nasıl verebilirdiki zaten. bu zamana kadar durması bile boluya eziyetti. sadece yanında bulunan muhterem arkadaşların lafına bakıp bişeyler yapmaya pardon yapmamaya çalıştı. sandıki koltuk gitmez. nasıl gidermiş anladı. çiftliktekiler hepsi hallaç pamuğu gibi dağıldı. allahın sopası yokki. ne oldum dememeli ne olacağım demeli 

 hgfdsa

12 Ocak 2012 15:33:25

Bu iktidar döneminde ÇAVUŞOĞLU'nun isminin İl Milli Eğitim Müdürlüğü için geçmesi ble AYIP. Çavuşoğlunun geçmişinin ve bugününün hangi partiye ve düşünceye sahip olduğunu bilmeyen yok. Ama Lise müdürüyken milletvekili ile olan münasebetleri nedeniyle adı geçtiğin düşünüyorum. ama bolujya ÇAVUŞOĞLUnu müdür yaptırmayan kişiye allahtan razı olsun diyorum. Yeni gelen müdür inşallah milli eğitimdeki çiftlik yapılandırmasını bitirir ve akp li olanları ezdirmez. 

 öğretmen143556

12 Ocak 2012 14:34:49

DİKKAT edin bu ülkeye SEZER ler geldiğinden beri ülkenin ne kadar gerilediğini gözlemlemek zor olmasa gerek... 

 öğretmen143556

12 Ocak 2012 14:33:17

çavuşoğlunu milli eğitim müdürü olamsını engeleyen yaptırmayan kişi olarak boluya hayrım geçtiğini düşünüyorum kamu oyuna sevgilerimle... 

 murat sert

12 Ocak 2012 11:26:48

Bolu'da yaşamıyorum ama Bolu'luyum.Bu şahsiyetin çok sevdiğim memleketime bir katkısı olacağını düşünmüyorum,malum iktidar kenarda köşede sıkışıp kalmış yandaşlarını sipariş ediyor,yazık güzelim memleketimin eğitimi geriye gidecek.siyasallaşmış ve belgelenmiş bir kişiden ne hayır gelir,artık okullarda akepeyle yatar kalkar çocuklarımız,yağdanlığı severiz ya:(( 

 Sadi ŞEYHAN

12 Ocak 2012 11:07:31

Yeni gelen Sayın Müdürümüze görevinde üstün başarı ve adalet temenni ediyorum.Mevlam yolunu açık eylesin. 

 mustafa

12 Ocak 2012 09:53:18

adı milli kendinin milli özelliği kalmayan bir kuruma parti memuru olarak yeni biri atanmış.bunların başarı anlayışı kendi adamları olmaktan geçiyor. 

 bolulu

12 Ocak 2012 08:34:15

sayın müdürüm yeni göreviniz hayırlı olsun ve sizden ricam okulların da bersonellinin de degim mesini rica ediyorum hickimse okuluna sahip cıkmıyor ve sabah larakadar ışıklar yanıyor ve saki ciflikbolu okulları ama bunların hesi deyiliclerinde can la başla calışan arkadaşlarda var özellikle inkilap okulu hizmelileri nindegişmesi rica ediyorum burası daha berbat ögrenci kalmadı olkulda hep baika okullara nakilyapdırıyorlar 10senedir aynı mhl ledeyim cokyazık oyanan ışıgın barası bizlerden cıkıyor kaleverci desen sabaha kadar yanıyor kaleverler sabah 10dageliyor birde bunların barasını devletimizveriyor yazık günah bunları gördükce isyan ediyorum ve ankara milli egitim bakanımızada yazacagım sizden ve sayın valim den ricaediyom denet len mesini hickim seylede alıp veremedigim yok okullarda yanlış anlaşılmasın saygılarım la herkes başarılar  

 Vatandaş

11 Ocak 2012 23:09:44

Sayın Çavuşoğlu adında mutabık kalan vekillerimizin ağırlığı yetmedi galiba müdür Ankara dan gönderiliyor 

 AbdUllaH

11 Ocak 2012 21:44:57

Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Müdür bey Bolu'ya ne Kattı? 

 Vatandaş

11 Ocak 2012 20:46:36

Recep ALPDOĞAN, Ankara Elmadağ İlçe Milli Eğitim Müdürüyken 2011 seçimlerinde AK Partiden Amasya Milletvekili Aday Adayı oldu, kazanamayınca doğal olarak aday olduğu ve hükümetin sahibi olduğu partisi ona terfi ettirerek Bolu İl Milli Eğitim Müdürü yaptı, Bolu AK Partiden Milletvekili aday adayı olmuş arkadaşlara duyurulur, sizler içinde terfi zamanı gelmedi mi? AK Partiden Milletvekili Aday Adayı olanların çoğunluğu seçim sonrası terfi ettirildi, bu müdür de onlardan sadece bir tanesi. 

 bolulu

11 Ocak 2012 19:12:15

milli eğitim bakanlığının görüşüne göre başarısız il milli eğitim müdürleri görevden alınacaktı demek bizim müdürde başarısız bulunmuş... 

 remzi