Bugün:

 

BÜYÜK OPERASYON


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: BÜYÜK OPERASYON (Bolu haber, gazete)

   (29 Mart 2012)       

Tanınmış isimler gözaltında

Metro Yatırım Holding Sahibi Galip Öztürk ve bazı şirket yöneticilerinin gözaltına alınmasıyla sürdürülen operasyonlar Bolu'ya sıçradı. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, dün sabah saatlerinde yaptıkları operasyonda Bolu'nun ünlü işadamlarından Yusuf Bayrak ile bazı şirket yöneticisi isimleri gözaltına aldı ve İstanbul'a götürdü.

Metro Yatırım Holding, şirket yöneticilerinin hafta sonu düzenlenen bir operasyonla gözaltına alındığını İMKB'ye yaptığı açıklama ile doğruladı. Metro Yatırım Holding yetkililerinin geçtiğimiz hafta İstanbul'da yapılan operasyonlara ilişkin yaptıkları açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“T.C. İstanbul Cumhuriyet Baş Savcılığı' nın 25.02.2012 tarihli kararı uyarınca Şirketimiz yönetim kurulu başkanı Galip Öztürk, yönetim kurulu başkan yardımcısı Sevgi Mert, yönetim kurulu üyesi Erdem Yücel ve Bağlı ortaklığımız Metro Turizm Seyahat Organizasyon ve Ticaret A.Ş. yönetim kurulu üyesi Cengiz Kaya 25.02.2012 Cumartesi günü Cumhuriyet Baş Savcılığı tarafından yürütülen bir soruşturma kapsamında ifadeleri alınmak üzere gözaltına alınmışlardır. Soruşturma gizlilik içinde yürütüldüğü gerekçesiyle ne ilgili şahıslara, ne de vekillerine başkaca bilgi verilmemiştir. Gelişmeler oldukça kamuoyunun bilgisine sunulacaktır. Kamuoyuna bilgisine arz olunur.”

“OPERASYONLARIN SÜRMESİ BEKLENİYORDU”

Öte yandan Organize Şube ekipleri tarafından yapılan operasyonla yakalanan Öztürk hakkında çok sayıda şikayet olduğu geçtiğimiz günlerde basında yer aldı. Bu operasyonda 6 kişinin gözaltına alındığı; ancak bu sayının artacağı günlerdir ulusal basında yer alıyordu. Bu operasyonlara ilişkin ortaya atılan iddialarda, Öztürk'ün bazı işadamlarını tehdit ettiği iddiasıyla gözaltına alındığı öne sürülmüştü.

GÖZALTINA ALINAN İSİMLER DİNLEMEYE TAKILMIŞ

Bu operasyonların ardından dün sabah saatlerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, operasyonu yurt geneline yaydı. Bolu'da yapılan operasyonlarda da polis, Metro Turizm'e bağlı şirketlere baskınlar düzenledi. Operasyonlar kapsamında, Bolu'da Metro Turizm ve bağlı şirketlerin bölge müdürü Muammer Sertoğlu ile şirketlerde görev yapan çok sayıda görevli ve ilimizin tanınmış işadamlarından Yusuf Bayrak gözaltına alınarak İstanbul'a götürüldüğü öğrenildi.
Haberin yayına verildiği dakikalarda Bolu'daki operasyonların nedeninin Galip Öztürk'le yapılan telefon görüşmeleri olduğu ileri sürülürken,  Bolu'da gözaltına alınan kişilerden bazılarının sadece ifadelerine başvurulacağı, bazılarının da şüpheli olarak ifade vereceği öğrenildi. Soruşturmanın ayrıntılarının ilerleyen saatlerde öğrenilmesi bekleniyor.





 Haber Yorumları:

 orhan

27 Mayıs 2013 16:15:57

muhammer sertoglu benim eski patronumdur...tanımayan yada kuyruk acısı olan boş boş konuşuyo...yeri gelir inek bile boşa möler muhammer abi iyi biridir..herkesin öle patronu olsaydı keşke.. 

 Erkan

24 Ağustos 2012 11:12:33

Metin tekin mehmet tekin yusuf bayrak muammer sertoglu ettiler buldular ceksinler cezalarini  

 haklı davam

24 Haziran 2012 01:27:41

ne deseniz yalandır ilahi adalet yusufuda galibide içeri soktu hayırlı yoldan ayrılmayınızz inşallah öyleki gerçeklerrden kaçılmaz.. 

 bolu

28 Mayıs 2012 22:56:41

ARKADAŞLAR METRO YU YUSUF BAYRAGI BILMEM AMA MUAMMER SERTOGLU HARBIDEN ADAM GIBI ADAMDIR YUFKA YUREKLIDIR İHTIYACIN OLDUGUNDA GIT PARAYSA PARA ARABAYSA ARABA NE DERDIN VARSA HEPSINI HALLEDER BURNU HAVADA DEGIL ZATEN HEP BU YUZZDEN KAZANIYOR ADAMMMMMMMM 

 anonim

01 Nisan 2012 21:15:33

Muammer Sertoğlu'nun nasıl bir kişilik olduğunu beyni hiç çalışmayanlar en azından yanına gelen giden misafirlerinin nasıl mevki sahibi olduklarından anlamalıdırlar tüm otobüs camiasında en çok tanınan adam ve her derdi olanın başvurcağı adamdır. ADAMDIR. yıllarca kimse boluya giremedi tek firma ile hizmet rekabetin olmadığı yerde yolculuk yapıp durduk ama bu ADAM tüm sorumlulukları üstlenerek korkusuzca mükemmel bir yapılanma yaptı. yusuf bayrak'ın da yeakınlarına Allah sabır versın 

 bülent

01 Nisan 2012 01:21:39

allah yusuf abininde muammer abinin de yardımcısı olsun onların herkese iyilikleri olmuştur 

 

31 Mart 2012 15:40:30

GÖRECEKSİNİZ SİZ TEKELCİLİĞİ.. BEYİNSİZ BOLULU OKU DA BİLGİLEN.. BEYENDİĞİN METRONUN HER İLDEKİ TAKTİĞİ SANA!!!!! Galip Öztürk, sahibi olduğu Biga otogarının giriş çıkış ücretini 35 liraya yükseltti. Otogardaki otobüs firmaları buna itiraz edince İstanbul-Biga arası yolcu taşıma ücretini 1 lira gibi sembolik bir rakama düşürerek ek otobüs seferleri başlattı. Otobüs firmaları bu dampinge dayanamayıp iflas etti. Galip Öztürk, iflas eden otobüs firmalarının mallarını çok ucuza kapattı. Bu konuyla ilgili otobüs şirketleri Rekabet Kurulu’na şikâyetçi oldu fakat şikâyet dosyası kuruldan kayboldu. Soruşturmanın kurulda görevli bürokratlara da uzanması bekleniyor.  

 ceyda yılmaz

31 Mart 2012 12:05:17

haber hakkında olumsuz yorum yapan şahıslar hukumet 10 yıldır tepenizde sesiniz cıkmıyor sizin gibi ufak beyinliler ancak böyle olaylara yorum yapar :) gundemde ki asıl gercekleri gorun imam gecinen herkes yurdısında fuhusa gidiyor calısanlara tehditler o bicim siz hala neyin yorumunu yapıyorsunuz. 

 Davut Denizli

31 Mart 2012 11:38:41

Muammer Sertoğlu dün gece saatlerin de tahliye oldu arkadaşlar şimdi alacağı hesabı olan buralarda feryadd eden suçlamalarda bulunan arkadaşlara yazıyorum buyrun durum ortada... 

 emrah tugaytimur

31 Mart 2012 10:34:16

siz var ya ne kadar şerefsiz ne kadar yavşak insanlarsınız yaa ulan adamların karşısına geçip konuşamazsınız arkadan ne kadar iyi atıp tutuyosunuz ama karşısına geçtimi yusuf abiiii muhammer abi abi şu işim var şu işim varyok abim karım kaçtı yok malımı çaldılar anasının şeyii ayıpp ediyonuz 

 

30 Mart 2012 15:15:16

tekele hayır-metroya devam isimli arkadaşım bu nasıl perhiz nasıl lahana turşusu yorum yazıyorsun madem araştır öğren sonra konuş metro hem boluda hemde türkiye genelinde tekel olmaya çalışan bir firma senin güzel kaşına güzel gözüne mi 20 tl ye istanbula taşıyor mazotun litresi 4 lirayken ?? 

 tekele hayır-metroya devam

30 Mart 2012 09:32:01

galip öztürk v.s bizi ilgilendirmez biz vatandaşız adamlar boluya ve türkiyeye otobüsçüğü rekabeti getirip tekelciliği bitirdi boludan ankara 1-2 firma varken kaça çıktı metronun türkiyede şubesi olmayan yer yok yöneticileri suçluysa cezalarını çeker daha düne kadar 1-2 firma harici biryere gidemeyenler aslan kesiliyo metronun yöneticileri tutuklanmıştır evet ama sizin gibi tiplerin sevinci neden bence siz vatandaş değilsiniz türkiyeye metro turizm girdi rekabet girdi bilet fiyatları bazı firmalrdan uçuyolardı istersen gitme seçeneğin yok gidecen burda metro turizme laf atnlar siz vatandaş değilsiniz boluda ve türkiyede rekabet getiren metro ya binmeye devam edecem ve metro dahada büyür inşallah 

 Davut Denizli

29 Mart 2012 23:06:57

Konuyla ne kadar alakanız var bilmiyorum ama Muammer Sertoğluna yönelik yorum yazan arkadaşlara sesleniyorum neyi ne kadar biliyosunuz da bu şekilde yorum yazabiliyosunuz gözaltına alınmış birini suçluyosunuz. Bolu esnafını dolandırdı diyen şahış sana da cevap vereyim Muammer Sertoğlu yıllardır boluda ve yeri mekanı belli sertoğlu tesislerinden sonra metro dinlenme tesisleri sen bu kadar emin konuşuyosun madem gözaltına alınmadan önce bi alacağın hesabın varsa isteseydin bu adam kaçmamış ticaretine devam etmiş bolunu yarısından çoğu tanıyo sen şimdi göz altına alındıktan sonra burda konuşuyosun bu tip şeylerle bi yere varamazsınız ne kadar herşeyden önce delikanlı olacaksın ... 

 Murat

29 Mart 2012 20:04:51

1. işadamı ifadesini yakıştıramadım. 2. ister çete diyin ister mafya bu ifadeler ile tanınıyor olmaktan ise hiç tanınmamayı ister idim bolu 'da. 3.Bu dünya da zerre kadar kötülük yapan öteki tarafta karşılıgını bulmayacak mı? Aynı şekilde terside geçerli.Yani eden bulur er yada geç. 4.Bolu da metro sagolsun.Yorumlarda mafya kelimesini kullananlar olmuş.Artık eskisi gibi değil hayat çok şey değişti.Artık bu adamları ciddiye alan yok. 

 ÇIKAMAZLAR UMARIM..

29 Mart 2012 17:54:58

METRO GALİP ÖZTÜRK MUAMMER SERTOĞLU TAYLAND METİN TEKİN MEHMET TEKİN MEHMET KAVAK BİLAL KAVAK HÜSAMETTİN DİNÇER ERDEM YÜCEL MUSTAFA SARI VE DİĞER ADAMLARININ TEHTİTLERİ İLE GASPLARIYLA KİRLİ OYUNLARIYLA KORKUTMALARIYLA CAFER USTA TESİSLERİNİ NASIL ELE GEÇİRDİKLERİNİ ÇOĞU İNSAN BİLİYOR BOLUDA.FATURA DÜZENLEYEREK 10 TİRİLYONLUK TESİSİ 1.5 TİRİLYONLUK FATURA İLE NASIL ELE GEÇİRDİKLERİNİ ONLARIN GÖZ YAŞLARI İÇERİSİNDE NASIL ELLERİNDEN ALDIKLARINI ZAMANINDA GALİP ÖZTÜRKÜN ZORLA ONLARDAN YÜKLÜ SENET VE ÇEK ALDIĞINI BOLUNUN YARISI BİLİYOR.METRO ŞİMDİ ONLARIN GÖZ YAŞININ BEDELİNİ ÖDÜYOR BENCE...BETER OLSUNLAR.. 

 arif kişisi

29 Mart 2012 16:10:42

ilahi adaleti bu işe karıştırma. 

 sürmeneli

29 Mart 2012 15:34:40

bu insanlar olmasa size boluda nefes mi aldırırlar,esnafa işmi yaptırırlar.. hangi biriniz başınız sıkıştığında bu adamların yanına gidip yusuf abi bizi kurtar şu beladan yusuf abi nolur yardım et demediniz.. nankör herifler. bu adamlar boluda olmasaydı... bolu istanbula dönerdi... heryerde kekolarla uğraşır dururdunuz.. ozaman görürdünüz siz mafyayı mufyayı siz mafya görmemişsiniz. 

 SERGEN

29 Mart 2012 15:12:43

MAFYAMI GÜLDÜRMEYİN İNSANI ONLAR PAPUCUN MAFYASI  

 

29 Mart 2012 13:37:34

bence başkasını hakkına gazp edenler çeksin cezalarını ne yusuf bayragı nede metrosu suçları varsa çıkar  

 Uyan bolulu

29 Mart 2012 12:41:42

Bolulu arkadaş inşallah metro aklanır demiş de metro bu mafyanın babası asıl ona devlet el koymalı artık zorbalıkla bir yere gelinmeyeceği anlaşılmalı, yusuf bayrak falan ancak onların maşası, adamı olur. 

 bolulu

29 Mart 2012 12:10:59

bolu gündem gazetesini kutluyorum her gün bolu gazetelerine bakarım ist dan diğer bolu gazetelerinde bu haberle ilğili bir haber yok halen korkuyolar bunlardan artık korkmayın çünkü bunların tehditlerine artık kimse boyun bükmüyor Türkiye hükümeti bu tür adamları sürekli izliyor... 

 bolulu

29 Mart 2012 11:47:22

m.çelik sanırım yusuf bayrakın adamısın onu kayırdıgına göre bu adam boluda kaç kişiye iş veriyor elliyi kişiyi ğeçmez oda ya birahane veya ihaleye girip başkalarını korkutarak aldığı yerlerde calışanlardır otagarı da nasıl aldığı malum herkes biliyo bolu halkını uzun yıllardır öz boluyla nasıl kazıkladıgı ortada inş metro aklanır... 

 

29 Mart 2012 11:46:04

hepiniz mafya diyonuzda yanında yusuf abi deyince bir yusuf abi lafı naha cıkıyor hepiniz iki yuzlusunuz ben anlıyamadım bu boluyu  

 nusret özcan

29 Mart 2012 11:04:39

bu devirde en büyük mafya tarikatlardır bayrakların ne mafyalığı kalmış. 

 

29 Mart 2012 08:52:57

geçtigimiz yıllarda bu adam içeri alınmadımıydı. onun içinmi tanınmış iş adamımız oluyo :)  

 vatandaş

29 Mart 2012 08:46:07

yusuf bayrak bolu yeni terminalinde işletmeciliğini aldı nasıl aldığı araştırılırsa daha ne kokular çıkar.Bolu yol geçen hanı ,Bolu beyinden kalma zorbalıklar,yolsuzlukların devam ettiği bir şehir,bunda halkın neme lazımcılığı çok etkili. 

 arifemre

29 Mart 2012 08:33:00

ilahi adalet... 

 

29 Mart 2012 08:19:55

iş adamı mı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 bolulu

29 Mart 2012 08:00:13

TANINMIŞ İŞ ADAMIYMIŞ YUSUF BAYRAK İNŞALLAH ÖMRÜ İÇERDE GECER BİZLERİ ON SENE ÖNCE BOLU 25 MİLYONA GİTMEY E MAHKUM EDİYODU ŞİMDİ METRO SEYESİNDE 20 TL YE GİDİYORUZ TANINMIŞ İŞ ADAMIYMIŞ AYIP BE TANINMIŞ GEÇMİŞTEKİ MAFYA ... 

 

29 Mart 2012 03:37:34

BU ADAMLAR YILLARIN PİSLİKLERİ,MAFYALARI,HAYATLARI KABADAYILIK VE İNSANLARI SİNDİRMEKLE GEÇMİŞ,ALLAH SİZİ VE GİBİLERİNİ KAHRETSİN. 

 engin

29 Mart 2012 01:25:47

muammaer sertoğlu için iyi olmuş boluda cok esnafı dolandırdılar.metro tesislerini kullanarak galip de içindeydi belliydi inşallah hak ettikleri cezatı bulurlar.ALLAH soracak bunların hesabını.150 civarında bolu esnafını batırdılar. 

 m.celik

29 Mart 2012 00:53:36

Ne yapmış Yusuf Bayrak. suç mu işlemiş. yüksek makamlardaki kamu görevlilerinin işlediği suçların yanında Yusf ve diğerlerinin işlediği suçlar hafif sayılır. neden bu şehrin yönetim kadrosunda bulunan ve suç örgütü gibi çalışan insanlar göz altına alınmazlar neden tutuklanmazlar. o insanlar neden yargılanmazlar. önce bunun hesabını vereceksin sonra da şehrin biraz kabadayılığını yapmış insanları göz altına aldığında haklı nedenlerin olacak. ben kamu kurumunda hizmetlerin para karşılığında yapıldığını iddia ederek suç duyurusunda bulunuyorum. sayın savcı takipsizlik veriyor. ne yapılabilir ki . madem kendinizce hukuk ve demokrasi uyguluyorsunuz o halde beni de içeri al kardeşim beni de tutukla beni de göz altına al.  

 veli

29 Mart 2012 00:31:06

Gerçekten doğru bir haber diyorsunuzda bu insanlar boluda olmasa siz ekmek yiyemezsiniz arkadaşım. Bolu rahat nefes alsın diyorsunda onlar olmadığı zaman sana nefes aldırırlar.. Neyse hayırlısı. 

 

28 Mart 2012 21:55:13

Neresi mafya c....... bunlar 

 ayhan