Bugün:

Ziyaretçi Defteri
 
 
Bolu Gündem'i Facebook'dan takip edin.
 
BoluSpor Tarihi

Tüm Yazarlar


 

BOLU'YA ATEŞ DÜŞTÜ 5 ŞEHİT, 9 YARALI


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: BOLU'YA ATEŞ DÜŞTÜ 5 ŞEHİT, 9 YARALI (Bolu haber, gazete)

   (24 Ağustos 2012)       

HABER:AYŞEGÜL TOPCU

Hakkari'nin Şemdinli İlçesi'nde PKK'lı teröristlerin askeri konvoya yönelik saldırısı ardından çıkan çatışmada terör örgütü PKK üyelerinin açtığı ateş sonucu Bolu 2'inci Komando Tugay Komutanlığı'nda görevli 5 asker şehit düştü, 9 asker yaralandı. Şehit aileleri acı haberle yıkılırken, Bolu Komando Tugayını da yasa boğdu.

Hakkari'nin Şemdinli İlçesi'nde PKK'lı teröristlerin askeri konvoya yönelik saldırısı ardından çıkan çatışmada Bolu 2'nci Komando Tugayı'ndan operasyonla geçici görevle Hakkari'ye gönderilen 5 asker Mehmet Suay, İsmail Zengin, İbrahim Yıldız, Soner Özdemir, Hüseyin Çetin şehit düştü. Bolu 2'inci Komando Tugay Komutanlığı'ndan 9 askerde yaralandı.Şehit aileleri acı haberle yıkıldı. Şehit Hüseyin Çetin'in, Bolu'nun Kürkçüler Köyü'nde yaşayan ve köyde bulunan sağlık ocağında hemşire olarak görev yapan 7 aylık hamile eşi Hayrunnisa Çetin'e acı haberi vermek için Bolu 2'inci Komando Tugay Komutanlığı'nda görevli Albay Yaşar Öztürk, İzzet Baysal Devlet Hastanesi Başhekimi Hüseyin İka, İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi'nde görevli Kadın Doğum Uzmanı Cevdet İşler, iki hemşire ve subaylar eve gitti.


'AVCILARLA BİRLİKTE GİDİP ÇÖZELİM BU İŞİ'

Hayrunnisa Çetin'in bayram ziyareti için Çanakkale'deki yakınlarının yanına gittiğini söyleyen komşuları, karşılarında askerleri görünce gözyaşlarına boğuldu. Hayrunnisa Çetin'in komşusu şehit haberini öğrenince "Yazıklar olsun bu Türk milletine. Avcıları toplayalım, avcılarla birlikte gidip çözelim bu işi artık" diyerek gözyaşı döktü.

"ENİŞTEME BİR ŞEY Mİ OLDU"

Hayrunnisa Çetin'e ulaşamayan heyet, Bolu'da bir otobüs şirketinde çalışan kız kardeşi Leyla Akbalık'a ulaşarak eve çağırdı. Komşularının araçla alıp köye getirdiği Leyla Akbalık, karşısında askerleri görünce "Enişteme bir şey mi oldu" diyerek ağlamaya başladı. Leyla Akbalık, askerlere sarılarak, "2 ay sonra hem çocuğu gelecekti, hem o gelecekti" diyerek ağladı. Albay Öztürk ve sağlık ekipleri eve girerek Leyla Akbalık'ı sakinleştirmeye çalıştı.
 

LAPSEKİ'YE ŞEHİT ACISI DÜŞTÜ
Lapseki Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, Lapseki İlçe Emniyet Müdürü Murat Sarı ve askeri yetkililer, sağlık görevlileri eşliğinde, aileye acı haberi verdi. Şehidin Lapseki'nın Şahinli Köyü'nde oturan annesi Necmiye ve babası Recep Çetin büyük üzüntü yaşadı. Şehidin, baba ocağına emanet ettiği eşi Hayrunnisa Çetin, fenalık geçirdi. Sağlık ekiplerinin müdahalede bulunduğu şehit eşi, Lapseki Devlet Hastanesi'ne götürülerek, gözlem altına alındı. Haberi alan köylüler şehit evine akın etti, taziyede bulundu.

ŞEHİDİN ANNESİ, BABASI VE KARDEŞLERİ SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ
5 askerden Balıkesirli Piyade Komando Uzman Çavuş İsmail Zengin'in Balısekir'in Savaştepe İlçesi'ndeki ailesi acı haberle gözyaşlarına boğuldu. Şehit Uzman Çavuş Zengin'in bir süre önce nişanlandığı ve düğün hazırlığı yaptığı ortaya çıktı. Şemdinli İlçesi'ne bağlı Bağlar ile Zorgeçit köyleri arasındaki yolda dün PKK'lı teröristlerin döşediği patlayıcı askeri konvoyun geçişi sırasında uzaktan kumandayla patlatmasının ardından uzun namlulu silahlarla ateş açıldı . Çatışmada, piyade komanda Uzman Çavuş 27 yaşındaki İsmail Zengin'in de aralarında bulunduğu 5 asker şehit düşerken 9 asker de yaralandı. Şehit İsmail Zengin'in Balıkesir'in Savaştepe İlçesi'nde oturan ailesine acı haberi Savaştepe Kaymakamı Ahmet Karakaya ve Garnizon Komutanı Hamza Çil verdi. Şehidin annesi Aynur ile babası Rıfat Zengin ve kardeşleri sinir krizi geçirdi. Adeta yıkılan şehit ailesini Kaymakam Karakaya sakinleştirmeye çalıştı.
 

DÜĞÜN HAZIRLIĞI YAPIYORDU
Bir süre önce Makbule Kartefe ile nişanlandığı belirtilen 1'i kız 3 kardeşi bulunan Uzman Çavuş Zengin'in düğün hazırlığı yaptığı ifade edildi. Vatani görevini tamamladıktan sonra orduda kalan ve 3 yıldan bu yana piyade uzman çavuş olarak görev yapan İsmail Zengin'in Bolu 2'nci Komando Tugayı'ndan operasyonlar için arkadaşlarıyla geçici görevle Hakkari'ye gönderildiği belirtildi. Şemdinli'deki mayınlı pusuda şehit düşen askerlerin cenazeleri Van'da düzenlenecek askeri törenin ardından askeri uçakla memleketlerine gönderilecek. Zengin'in cenazesi Savaştepe'de toprağa verilecek.





 Haber Yorumları:

 Yaren14

04 Eylül 2012 21:33:41

Başımızda bu kişiler olduğu sürece daha çok şehidimiz olur. ATATÜRK gibi TÜRK yok gelmez öyle birisi bir daha TAYYİP daha kaç tane ev ocağı söncek daha kaç damla göz yaşı dökcez.Suriyelileri Türkiye'ye alıyorsun benzine zam toplu taşıma araçlarına zam veriyosun bizim zamlarımızla besleniyolar Köküküz kurusun ŞEREFSİZLER Şehit ailelerimize ALLAH'ım sabır versin onların çektiği acıyı o terörist olucak hainlerde çeksin evlatlarından bulsunlar. 

 fatih oluturk

25 Ağustos 2012 11:47:36

şehitleribiz başı sağolsun yaşasın türk milleti 

 kaptan yaralı

24 Ağustos 2012 15:25:19

yakalayıp cezaevine koy bizlerden kestiğin vergilerle terörist doyur mücadelemizde kararlıyız deyip geçiştir bence ilk önce idam geri getirilmeli beşikteki çocuğa kurşun sıkanları yatırıp salıvermiyeceksin insan hakkı diyorlar ya o yirmi yaşında vatan borcunu ödemeye giden yavruların hakkı nerde kim verecek birde neden hala karakollarımız baskın yiyiyor neden basan taraf biz değiliz anlamadım doğunun en ücra köşelerinde askrliğini yapmış biri olarak üç aylık asker sürülmez uzman da olsa tsk bence taktik olsun beceri olsun teknolojık olsun kendini yenilemeli ve yeniden yapılandırmalıdır ordu da biziz halkta biziz şehitlerimiz nur içinde yatsınlar bizlerede haklarını helal etsinler......... 

 HÜLYA ÖZDEMİR

24 Ağustos 2012 13:56:25

12 HAZİRAN 2011 SEÇİMLERİ ÖNCESİ HEPAR OLARAK MAHALLELERİ, KÖYLERİ VE İLÇELERİ TEK TEK GEZİP BU OLACAKLARI ANLATTIĞIMIZDA BİZE BIYIK ALTINDAN GÜLENLER ŞİMDİ MUTLULAR MI SORMAK İSTİYORUM...BİZİM İÇİMİZ YANIYOR ANLATAMADIĞIMIZ HALKIN KAFASINA BUNU SOKAMADIĞIMIZ İÇİN...SORUYORUM İKTİDARIN YÖNETİMİNDEN MEMNUN OLANLARA TELEVİZYON AÇIP HABER İZLEYEBİLİYOR MI? BEN İZLEYEMİYORUM... SİZ BOLU HALKI VE TÜM TÜRKİYE BABASIZ YETİM KALAN HER BEBEĞİN HER ÇOCUĞUN VEBALİ BOYNUNUZDA...NASIL VERECEKSİNİZ BUNUN HESABINI YARIN ALLAH'A...BİZ ALLAH DİYENE OY VERİRİZ DİYEN SİZLER BİZLER YAHUDİMİYDİK Kİ BÖYLE DEDİNİZ. OYSAKİ SİZLER YAHUDİLERİN EŞBAŞKANI OLAN BİRİNİ YÜCELTİP TÜRKİYENİN BAŞINA BELA ETTİNİZ...UNUTMAYIN O DOĞMAMIŞ YAVRULAR SİZLERE HAKLARINI HELAL ETMİYORLAR...BİZLERDE ETMİYORUZ...YAZIKLAR OLSUN SİZE...YAZIKLAR OLSUN BUNCA ŞEHİT HABERİNE KARŞILIK SESSİZ KALAN SİZLERE..HİÇ KİMSE UNUTMASIN LİDER YOKSA MÜCADELEDE YOKTUR....TEK LİDER OSMAN PAMUKOĞLU...YAŞASIN VATAN, YAŞASIN TÜRK MİLLETİ!! 

 barbaros leventoğlu

24 Ağustos 2012 12:38:24

tüm yorumlara bakınca görülen tek şey yıllardır tekrarlanan kuru laf kalabalıgı tekerrürlerindan başka bir şey degil eskilerin tabiriyle tamam yapanın kabahati varda onyıllalrdır taki 80'lerden şu güne kadar yüz verip şımartanların milletin tepesine neceaset yaptıracak noktaya gelenlerin hiç mi kabahati yok ne ugruna 3-5-10 yıllık siyasi ikbal ve amerikanın direktiflerinden dışarı adım atılamaması ne askeriyenin ne de siyasilerin amerikada necaset yapma dese yapamaaycak olmalarının hiç mi? kabahati yok dialoglla müzakereyle yola devam edildiği sürece allah şahit ki bu iş asla çözülmez taviz her zaman tavizi dogurur müzakereyle diyalogla bu işi çözecek ilk devlet olarak dünya tarihindeki yerimizi alacagız inşallah yol yöntem yanlış oldukça aglamanın lanet yagdırmanın oldugu moda oldugu bu topraklarda bu yolla bu iş çözülmez çözülmediğide meydanda örnekleri var nasıl çözüldüğünün amerika iran rusya örnekleri mal olan kör olan yine görür ha beyinler ve ruhlar satılmış veya kiraya verilmişse oana yapacak bir şey yok giden gitttiğiyle kalmaya devam gerisi lafı güzaf 

 Refike Bilici

24 Ağustos 2012 11:30:30

İçimize kan düştü. Bu alçaklar , kan emici vanpirler elbet yakın zaman içinde hhüsrana uğrayacaklardır. Kurtuluş savaşında yedi düvele karşı savaşan aslanlar üçbuçuk soysuz satılmış uşaklara papuç bbırakmazzzzz. Şehitlerimize selam ve sevgiler sunuyorom. Mevla onları cennetine aldı.Yıllardan beri süren bu belaya artık son verilsin. Alçaklara karşı dımdık durmaya devam edeceğiz. Korkmadan yılmadan bu alçakladın kkökünün kesileceği gün yakındır. 

 as.14

24 Ağustos 2012 11:04:05

Ey iktidar sahipleri baş sağlığı dilemekten,cenaze namazı kılmaktan yorulmadınızmı,Ey benim güzel ülkemin insanları gaflet uykusundan uyanın artık,genç vatan evlatlarını ölümün kucağına atmaktan kurtaralım allahaşkına...lanet olsun onlara sebep olanlara... 

 yasemin tekgül

24 Ağustos 2012 09:45:43

bu kadar kolay olmamamalı canlar gidiyor. hemde pisi pisine... artık dur demenin vakti geldi. Hoşgörü yü haketmeyen şerefsizlere yeter arık denmeli.... Bunu diyecek hakkımız ve hukukumuz var.Bu ülkeyi böldürmeyelim...onlara bölünmeyeceğini şiddetle haykıralım...  

 Recep YILDIZ

23 Ağustos 2012 23:55:26

Öncelikle Bolu komando tugayımızın, şehit ailelerimizin ve milletimizin başı sağolsun. Bu terörü bitiremeyenlerede lanet olsun artık . Koskoca Türkiye Cumhuriyeti bu üç beş çapulcuya bu kadar şehit veriyor. Anlayalım artık bir yerlerde bir terslik var. Yeter artık canımıza tak etti ve milletimin sabrı taştı. Lütfen bırakalım artık açılım safsatalarını ve terörü destekleyenler dahil her kim varsa gereğini yapalım ve yer altına gömelimki bir daha çıkamasınlar.  

 bahtiyar kandemir

23 Ağustos 2012 23:27:39

Bu iktidar için ülkedeki şehitlerden daha önemli olan Suriye'de ki ABD canilerinin desteklediği Suriye'li paralı teröristlerin Esad'ın askerlerince öldürülmesidir! Kendi içişleri bakanı Hakkari kent merkezinde bile ayakları şeyine değerek mağazaya kaçan bir iktidar teröri ömleyemez! Bu cani ABD'nin görevli memuruna, eşbaşkanına oy veren yüzde elli ikiler artık uyanınnnnn!