Bugün:

 

MUDURNU’LU GENERAL PAMUK BALYOZ’DAN 16 YIL CEZA ALDI


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: MUDURNU’LU GENERAL PAMUK BALYOZ’DAN 16 YIL CEZA ALDI (Bolu haber, gazete)

   (25 Eylül 2012)       

Balyoz Davası diye bilinen 365 sanıklı davada, 3 eski komutan 20'şer yıl ceza alırken aralarında muvazzafların da olduğu çok sayıda sanık ağır cezalara çarptırıldı. Tahliye ise çıkmadı.

Balyoz Davasında yargılanan Mudurnulu hemsehrimiz muvazzaf Tuğgeneral Mustafa Erhan Pamuk mahkeme heyeti tarafından 16 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
Mudurnu eşrafı Pamuklardan olan Mustafa Erhan Pamuk Mudurnu'nun yetiştirdiği önemli isimler arasında sayılıyordu.
Balyoz Davasından ceza alması ailesi ve Mudurnulu hemşerileri arasında üzüntü ile karşılanan Hava Tuğgeneral Mustafa Erhan Pamuk tutuklandığı zaman Türk Silahlı Kuvvetlerinde halen görevde bulunuyordu.





 Haber Yorumları:

 selma erişken

20 Haziran 2014 21:39:45

seben.14 haber izlemiyor galiba başbakanları kendi açıkladı paralel devletin kumpası diye o zamanlar birlikte idiler ara bozulunca birbirlerini suçladılar ama bu insanların ahı bir gün onları bulacak pkk veya ışid olsaydı kahraman olulardı kimi kürt özerkliği kimi şeriat diye can alıyor ülke bölündü bunlarada karşı çıksanıza  

 michel AYKAR

09 Ağustos 2013 23:51:15

erhan generalimi ben fransadayken taniyorum. onun gibi vatanini seven ve demoksasiye saygisi olan onun gibi kimse gormedim. ne yazikki turkiye politikasi tam olmus islam mafiasi. dedikleriniz gibi vatanini halkini seven bir kimsenin aldigi bu ceza bir PKK li bile almaz. islamcilar yakinda iran gibi sivil milisleride kurar. ne yazikki turk milleti okuz. boyle asiri dincileri seciyor. sizde cekersiniz bir gun sizlerde akil olmadiktan sonra 

 Vedat YILMAZARSLAN

09 Ağustos 2013 01:31:07

Canım arkadaşım sana bu cezayı verenlerin vicdanlarıyla nasıl başbaşa kalacaklarını merak ediyorum. Dinimizdeki en önemli şey kul hakkıdır Tarih sizlerin yaşadıklarını mutlaka yazacak ve malesef yıllar sonra sizlerin haklılığı ortaya çıkacaktır  

 ugur dogan

22 Ocak 2013 22:41:29

erhan pasanın tutuklanmadan onceki son habercisiydim hayatim boyunca tanidigim en mukemmel insandi 

 Ozgur Onur Dermani

08 Ocak 2013 01:07:19

Dayim Eskisehir Hava Tugayinda Sn. Pamugun soforu olarak 18 ay askerlik yapti. Bu kadar tatli bir adama gereksiz yere, iftira atarak hakkini yemek kimseye dusmez....uzuluyorum.Sizler iceridesiniz fakat bizler de buradayiz!! 

 seben.14

27 Eylül 2012 00:29:36

karanlık darbelerle geldi bu ülkeye,360 kişi yargılanıyor,sahte bir olayı örnek veriyosun.bunu yapan da derin darbeciler olabilir.sonra sen nneye karşısın veya tarafsın,bunu dolanmadan yiğitçe yazda görelim....evet cahilim ben. 

 gökmen tğl

26 Eylül 2012 11:17:42

seben.14 arkadaşım geçen sene bir olay yaşandı bir deniz subayına email atılarak bazı olaylar yaşatıldı ve sonra içeri atıldı neymiş darbeci neymiş ergenekoncu diye ve adam suçu olmadan içerde yatdı sonrada AAA PARDON SİZ DEĞİLSİNİZ diye salındı bunu sana kanıtlarım belgelerle istersen kendiinde araştr anlarsın . cahil cahil konuşmaya gerek yok sizin gibiler olduğu müddetce gelecek hep karanlıktır  

 HABİB ARSLAN

25 Eylül 2012 22:03:29

ASIL YARGILANMASI GEREKEN PAŞALAR DIŞARDA ARTI MÜKAFATLANDIRILDILAR.YABANCI DÜŞMANLARIN PİLANLARINA KARŞI KOYANLAR İÇERİDE.CUMHURİYETİN BEKCİLERİ ATATÜRKÜN ASKERLERİ İÇERİDE.BU ŞARKI BURADA BİTMEZ.ALLAH AİLELERİNE VE YAKINLARINA SABIRLAR VERSİN. 

 seben.14

25 Eylül 2012 20:58:52

TÜM DARBECİ İLKEL HAREKETLER EN AGIR ŞEKİLDE CEZALANDIRILMALIDIR.SAHTE BELGE DİYE KOMİK YORUMLAR OKUYORUM.BUNA KENDİLERİ İNANIYORMU ACABA.BİR TSK SUBAYINI BELGESİZ-SUÇSUZ İÇERİYE ATMAK MÜMKÜNMÜ? GERİCİ DARBE KAFALILAR -YORUMCU VE YAZARLAR DÜNYA DEGİŞTİ.RAP-RAP-RAP.... 

 gökmen tğl

25 Eylül 2012 18:38:13

samanyolu tv de 25,09,2012 tarihinde akşam haberlerinde verilen haber çok kötü etkiledi beni . paşalardan çetin doğan v.b komutanların ses kayıtları yayınlandı ve öle bi yayınlandıki önemli yerleri kesip bikaçtane darbe tarzındaki konuşmaları yayınladılar asıl gerçeği değil . konuşmaların birinde geçiyorki bu durumlarda uyaracağız gerekli önlemleri alacağız bu böyle olmaz gerekli listeler düzenlenmiştir falan flen tarzında şeyler yayınlandı . bu böyle olmazdan önceki sesler yok . ve kime ne gönderdikleri yok sadece ses kaydının belli kısmı var .asıl anlatılmak istenen laikliği bozacak herşeyin karşısındayız falan flen tarzında birşey ama bu yok halk kışkırtılıyor satılmış haber ajansları sayesinde . bu ülkede herkezi satın almışlar 

 Recep YILDIZ

25 Eylül 2012 13:08:36

Ülkeyi bu hale getirenlerden, vatan savunması için terörle mücadele edenlere bu cezaları reva gördürenlerden Allah hesabını soracaktır. Ancak sağ olduğumuz sürecede önce bizler bunların hesabını soracağız. Gün ola harman ola elbbetteki bu rüzgar bir sabah tersten eser.  

 Yusuf Cebe

25 Eylül 2012 12:03:18

Hemşerimiz Mustafa Erhan Pamuk ve diğer Komutanlara verilen cezalar Türk Milletine verilmiş'tir.Sayın Pamuk yurtdışı bir görevde iken üretilen sünni bir belgeden dolayı ceza almıştır.Tüm Komutanlara sabırlar diliyorum bizler herzaman sizinleyiz. 

 Bir Bolulu

25 Eylül 2012 11:47:19

BU HAKIM BEYLER VATAN HAINLERI PKK'LILARA'DA CEZA VERIRKEN BÖYLE CÖMERT DAVRANABILIYORLARMI?  

 mudurnulu

25 Eylül 2012 10:34:17

paşaların nereli olduğu önemli değil önemli olan PKK LI DEĞİLDE PAŞA OLMALARI CEZA ALMALARINA YETİYO ZATEN