Bugün:

Ziyaretçi Defteri
 
 
 

 

Bolu Gündem'i Facebook'dan takip edin.
 
BoluSpor Tarihi

Tüm Yazarlar


 

KAR TATİLİ


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: KAR TATİLİ (Bolu haber, gazete)

   (08 Ocak 2013)       

Bolu Valiliği, kar yağışı nedeniyle il genelindeki bütün okullarda bugün(Çarşamba) eğitime bir gün ara verileceğini bildirdi. 

Bolu Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, iki günden bu yana kar yağışı ve soğuk havanın etkili olduğu belirtildi. Meteorolojik tahminler doğrultusunda Bolu'da görülen ve zaman zaman etkili kar yağışının halen kesintilerle birlikte devam ettiği belirtilen açıklamada, "Bu gece görülecek etkili don ve buzlanma sebebiyle 09 Ocak 2013 Çarşamba günü il genelindeki tüm okulların eğitim ve öğretime bir gün süreyle ara verilmesi uygun görülmüştür" denildi. 

 





 Haber Yorumları:

 batuhan

09 Ocak 2013 22:58:48

vali amca ellerinden öperim sonsuz teşekkür ediyorum sana ama bnce cuma günüde olsun çnkü yarın don olur ve şuan biz kalıcı konutlarda oturuyoz evimiz en üst katta ama balkon tamemen karla doldu dışarısı dersn öyle boyum 1.50 ve dizlerime kadar geliyo kar servis giremiyo bnde aşağıra yürümek zorunda kalıyom ltfn cuma günüde tatil edin :(((( 

 bir öğrenci.

09 Ocak 2013 22:32:59

Sayın Vali amca sana sonsuz teşekkürler bu soğukta köyden okula gitmek gerçekten çok zordu.  

 engin ediz gökdemir

09 Ocak 2013 22:12:45

bu bolu gündeme teşekkürler ve bolu valisi en iyisini bilir eğer çocukları bu soğua dayanamasza o yapar tatili :) 

 öğrenci

09 Ocak 2013 20:03:27

ya arın okullar tatilmi bolu  

 ziyaretçi

09 Ocak 2013 18:57:32

cumaya kadar tatil olsun lütfen çok kar yağıyo  

 

09 Ocak 2013 18:02:18

perşembe gunude okullar tatil mi? 

 ece öz

09 Ocak 2013 16:54:44

çarşamba günü olan tatil perşembe günüde tatil olmalı. bu kadar kar yağışı ve soğuğun etkisiyle tatil edilmesi lazım. 

 isimsiz

09 Ocak 2013 16:11:52

perşembe günü tatil  

 umutcan Mencik

09 Ocak 2013 15:54:45

bolu valimiz lütfen Cuma gününe kadar tatil olsun lütfen  

 öğrenci

09 Ocak 2013 15:49:55

gereksizmi arkadaşım sen hiç üşümüyorsun her halde nasıl gidecektik bu gün okula .VALİMİZDEN ALLAH RAZI OLSUN öğrencinin halinden anlıyor  

 öğrenci

09 Ocak 2013 15:42:15

perşembede tatil olsun çok kar yağıyor  

 mert acar

09 Ocak 2013 15:04:34

yarın tatıl olsun cok soguk  

 Vahit cem eriş

09 Ocak 2013 14:13:39

Vali bey teşekkür ederiz gercekten bızım için çok zor oluyordu cumada hava kötü tatıl edersenız çok makbule geçer teşekkürlerler .EML Lİ öğrenci 

 kar tatili

09 Ocak 2013 12:32:23

vali bey lütfen perşembede tatil olsun okula çok zor gidip geliyoruz çok kar var zaten 

 öğrenci

09 Ocak 2013 12:10:41

gereksiz tatiller yapmayın lütfen , sonra zararını biz çekiyoruz 1 

 Sevcan Karaçayır

09 Ocak 2013 11:58:59

Tatil falan olmasın sınavımız var iyice erteleniyo :( 

 sanane la

09 Ocak 2013 11:42:49

sonunda arkadaşlar ya dızlere gelıo kar .( 

 Gereksiz tatil diyene

09 Ocak 2013 10:58:00

Gereksiz tatil diyen bilader arkadaşım her ne isen valinin işi sana kalmadı Bolu'da güneş falan yok görüyosan gözünde sorun var demek, biz her okula gittiğimizde soğukdan donuyoruz imla hatasından sanane yolda giderken sana imla sormayacaklar , şu kıskaçlıından vazgeç,aptal adam ! 

 OKULLAR YARINDA TATİL OLMALI..

09 Ocak 2013 10:07:41

OKULARIN YARIN YANİ PERSEMBEDE TATİL OLMASI LAZM HAVA COK COK KÖTÜ B U SARTLARDA ÇOGU KISI GİDEMEZ OKULA. 

 OKULLAR YARINDA TATİL OLMALI..

09 Ocak 2013 09:59:45

OKULARIN YARIN YANİ PERSEMBEDE TATİL OLMASI LAZM HAVA COK COK KÖTÜ B U SARTLARDA ÇOGU KISI GİDEMEZ OKULA. 

 burak alıcı

09 Ocak 2013 09:56:04

vali amca okulaar perşembedee tatil olsun çok kötü tipi yağıyo  

 liseliögrenci

09 Ocak 2013 09:49:37

valiyi tebrik ediyorum sabah saat 8 den beri uyanığım ve hiç durmadan yağan yoğun kar var.Gerçektende öğrenciler için zor bir gün olurdu.Tekrar valimize teşekkür ediyorum. 

 gereksiz tatile bir cevap

09 Ocak 2013 09:29:58

sen sadece merkezi göz önünde bulunduruyorsun. merkeze yakın olan köylerin bile yoğun kar altında olduğunu bilmiyorsun, düşünmüyorsun hiç o çocuklar nasıl gelecek merkez orta okula ya da liseye .. hep kendi kolay olanımızı düşünmeyelim zorlukları da göz önünde bulunduralım..  

 meriç anıl

09 Ocak 2013 09:15:34

valı amca bugunde kar cok yayıyor gıtmemız cok zor cok usuyoruz ne olur tatıl et her gun donuyoruz? 

 gökçe

09 Ocak 2013 08:55:12

üniversite öğrencılerını dusunen yok hıc.. hepımızın sınavları var bu karda kısta ne yapıcaz kımse dusunmuyor !!! 

 muhacir öğrenci

09 Ocak 2013 00:27:39

yaa hocaammm bizim üniversiteye vermycenizmi yaa bu bolu naptı yaa hacı dayılar bıle dısarı cıkmıyorr bahcelıdekı teyze bıze ev vermıyor bahtsız bakkal alkol satmıyor e ogrencıyede para gelmıyor 

 Gereksiz Tatilmiş !

08 Ocak 2013 23:07:16

Gereksiz bir tatil,yazdığınız yazılar imla hataları ve anlatım bozuklukları ile dolu diyorsunuz.Ama sizin yazınında bizimkilerden pek bir farkı yok.Siz sabah erken dışarı çıkıp, okula gitmek için yürüyor musunuz? Ya da okul çıkışı eve gidebilmek yürüyor musunuz? Galiba asıl uyuyan sizsiniz.Havanın soğukluğundan haberiniz yok gibi...Güzel bir kış günü verilen tatil kararını sizin verme yetkiniz yok ama ileride bir vali belki de bizler bu kararı vereceğiz.Ayrıca bizi eve hapsettiklerinde evde ders çalışmadığımızı nereden biliyorsunuz? Eğer bir çocuk sayın valimize bu mesajı atıyorsa gerçekten ortada kötü bir durum vardır! 

 yaaa

08 Ocak 2013 22:44:48

liseler tatil mi ????? 

 Gereksiz Bir Tatile Cevap!

08 Ocak 2013 22:19:14

gereksiz bir tatil nickiyle sürekli mesaj atan arkadaşımız.Sen öğrenci değilsin.İşte çalışıyorsun büyük ihtimal ve şuan bizi kıskanıyorsun bence.Neden bu kadar karşısın tatile ve öğrencilerin tatil hakkında yorum yapmalarına çok şaşırdım.Madem tatile düşmansın Hafta sonu tatilinide iptal ettir.Bilader kıskanma sende geçtin bu yollardan şimdi kıskanıyorsun. 

 AltınıŞerİncisiker

08 Ocak 2013 22:11:21

Ya ne kadar cahil insansınız liseliler :) liselerde tatil bu kadar belli etmeyin bari  

 Barış

08 Ocak 2013 22:09:13

Orta dereceli okullar liseler yarın tüm liseler tatil :) 

 oğuzhan temur

08 Ocak 2013 21:31:22

liselilere tatilmi? 

 Gereksiz Bir Tatil...

08 Ocak 2013 19:54:59

Tatile çılgınca sevinen çocuklar... Yazdığınız mesajlar imla hatalarıyla, anlatım bozukluklarıyla dolu... İki cümleyi bile doğru dürüst bir araya getirememişsiniz... Neden tatile sevindiğiniz açıkça anlaşılıyor... Bu memlekete her türden, her meslekten insan lazım... Okumamış, kenarda köşede kalmış insanlar da lazım bize... Sizlere iyi tatiller, iyi uyumalar...  

 GKSL BLN

08 Ocak 2013 19:04:18

Ohh.. be yarın sınaw wardı 4 tane okullarda tatil oldu keşke serbest kıyafette bu sene olsaydı iyiydi ama boş ber okulu kim yaratmış ya .. :D 

 Umut Altunal

08 Ocak 2013 19:01:37

Valiyi seviyoruz bu arada kar devam ederse öbür günüde tatil etmeleri gerekir..  

 Umut Altunal

08 Ocak 2013 19:00:56

Yeahhh !  

 hakknnn

08 Ocak 2013 18:54:36

stajı olanlar yarn ne yapacak 

 

08 Ocak 2013 18:09:23

keşke tatil olmasa  

 Çılgın Üniversiteli

08 Ocak 2013 18:04:06

Keşke Hayri Coşkununda twitterı olsa... 

 asıl felaket üniversitede

08 Ocak 2013 17:57:33

kar yağışının asıl kuvvetli olduğu yer üniversite hele ki o hastanenin bayırını cıkarken ve inerken çekilen çile ve korku. o yolda kaza olmalı illa ki tatil için. 

 Muhammed Yılmaz

08 Ocak 2013 17:57:10

Vali amca Seni cok seviyoruz.! 

 SEN HAVAYA ÇIK Bİ ŞİMDİ BAK SOĞUĞ salk

08 Ocak 2013 17:49:28

nerde güneş soğuk adamı donduruyor  

 öğrenci

08 Ocak 2013 17:29:25

sonunda çile bitti en azından11 

 

08 Ocak 2013 17:25:22

liselilere tatil mi  

 ögrenci

08 Ocak 2013 17:20:01

bu sogukta okula gıtmenin ne kadar zor oldugunu dısarı cıkan bilir. evde oturmak daha mantıklı hapsolmak degıldır o. vali cok iyi bir karar vermiş. 

 Teşekkürler..

08 Ocak 2013 17:16:36

Gereksiz tatil diyosunuz... Çok eminim öğrenci değilsiniz.. Altınızda rabanız vardır yada rahatsınızdır .. Sabah saat 7 de yollara dökülen öğrenciler o saatlerde nasıl üşüyor biliyormusunuz.. yolları kar kürüme araclarından önce öğrencilerin ayak izleri açıyo be.. gereksizmiş.. görmüyosun olanalrı kafanı bile camdan cıkarmıyosun sanırım sen .  

 

08 Ocak 2013 16:50:44

orta dereceli okullar hangileri 

 

08 Ocak 2013 16:32:37

yaşa vali amca 

 kemal

08 Ocak 2013 16:31:33

vali amca liseleride tatil etbe  

 Eray

08 Ocak 2013 16:20:29

Eğer meteorolojiyi takip ederseniz ve amerika, Türkiye ve avrupanın hava durumu ajanslarını karşılaştırırsanız yarının yoğun kar yağışlı olduğunu görürsünüz. Vali bey çok doğru bir karar vermiş 

 Vedat S.

08 Ocak 2013 15:38:12

Vali Bey'in twitterı kullanması çok iyi oldu.Hiç bir söylentiye gerek kalmadan haberi kaynağından öğreniyoruz TŞK 

 öğrenci

08 Ocak 2013 14:50:08

valiyi seviyoruuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzz 

 Gereksiz Bir Tatil...

08 Ocak 2013 14:20:02

Bolu'da şu an parlak bir güneş var... Kar yağışı çoktan durdu... Pazartesi evet hava şartları kötü idi... Ancak bugün gayet güzel... Bir sürü tatilden zaten yeni çıktık... Durduk yere yapılan bu tatilin vereceği zararlar, ileride perforfans düşüklüğü olarak karşımıza çıkacaktır... Güzel bir kış günü çocukları evlere hapsetmek hiç te güzel bir karar değil... 

 bu havada istanbul bile tatil olmaz

08 Ocak 2013 14:08:22

boluda nasıl tatil oluyor anlamadım. bu havada boluda tatil olursa demek ki bütün kış tatil olacak. neyse telşekkür ediyoruz vali amcamıza 

 

08 Ocak 2013 14:06:37

vali amcamıza eml den saygılar:) 

 Emre ÇELİKBAŞ

08 Ocak 2013 13:48:30

Çok sağolun allah razı olsun soğukta donuyorduk o kıza çok teşekkür ederim