Bugün:

 

AK PARTİ'NİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI KİM OLACAK?


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: AK PARTİ'NİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI KİM OLACAK? (Bolu haber, gazete)

   (23 Eylül 2013)       

AK Parti Bolu İl Başkanı Ömer Sayın, yerel seçimler öncesinde, "Aklımda aday adaylığı gibi bir durum kesinlikle yok. Alaaddin Yılmaz Bolu'ya çok başarılı hizmetleri olan bir arkadaşımız. Ama hiç birimiz mükemmel değiliz. Hepimizin eksikleri noksanları var. İnşallah Bolu için hayırlı neyse o olur" dedi.

Bolu'da yerel seçimler öncesinde aday adayı olup olmayacağı merak edilen AK Parti İl Başkanı Ömer Sayın, açık konuşarak, belediye başkanlığı için aday adayı olmayı kesinlikle düşünmediğini ancak AK Parti Genel Merkezi'nin talebi olması durumunda düşünebileceğini söyledi.
Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz'ın Bolu için büyük hizmetler yaptığını ancak herkesin hatalarının olduğunun altını çizen Ömer Sayın, "Alaaddin bey yeniden aday olmak istiyor elbette. Buna hakkı da var. İnşallah hem Alaaddin Bey için hem Bolumuz için hayırlısı neyse o olsun. Belediye başkanlığı gerçekten çok kutsal bir görevdir. Aynı zamanda keyifli ve üretken bir görevdir. Neden diye soracak olursanız, belediye başkanı tabi karar organları var meclisi var encümeni var. Ama kararını kendisi veren uygulamayı kendisi yapan sonuçlarını kendisi alan bir yerdir" dedi.
NET KONUŞTU
Sayın şöyle konuştu: "Ben belediye başkanlığını 15 yıl aralıksız yapmış bir insanım. O nedenle aklımda öyle bir şey yok. Ama ben il başkanlığını da talep ederek il başkanı olmadım. Ben 25 yıllık siyasi hayatımda hep bir görev adamı oldum. Genel merkezimiz böyle bir talebimin olmamasına rağmen ilerleyen zamanlarda böyle bir karar verilir de burada bir görev olduğunu bana söylerlerse o zaman düşünürüm. Ama yüreğimde en ufak bir talep en ufak bir istek yok. İçimden öyle bir şey geçmiyor. Alaaddin bey bence Bolu'ya çok başarılı hizmetleri olan bir arkadaşımız. Ama hiç birimiz mükemmel değiliz. Hepimizin eksikleri noksanları var. İnşallah Boluiçin hayırlı neyse, geleceği bilmek bize mahsus bir şey değil. Dua etmek lazım hayırlı olsun diye. Ben bolumuz için hem de partimiz için hayırlısı neyse o olur diye ümit ediyorum."





 Haber Yorumları:

 gercek bollu

24 Eylül 2013 04:04:51

sevgili bolulu krdeşlerim akp kurulalı 12 yıl oldu bizim milet vekilleri hic birşey yapmadı ama belediye başkanı adam gibi calıştı bolu icin elinden geleni yapıror tam bir hizmet adamı inşallah yine o olur karacasu belediye başkanı icinde akp başkan adaylarından irfan dülgerin desteklenmesini başkan secilmesini isterim genc dinamik aktif iyi bir kişilige sahip bir insan akpye uyarım şu.ki ayırım yapılmasın allah yar ve yardımcımız olsun 

 mavi

23 Eylül 2013 20:02:08

FATİH METİN Kesinlikle Olmalı ! 

 bolulu13

23 Eylül 2013 18:20:31

Koçum Ömer, bittiğinizi anladın da topu Aladdine atıyorsun. Kim demiş Belediye Başkanlığına talip değilim diye?? Kimi kandıracaksın. Haaa. konu bitti, sana kasa ve masa yok. Bunu anladın, Belediyeye de Sayın Başbakan ben göndereceğim diyor. Aladdişne de ekmek yok. Hiç olmazsa ben adayım deyip rezil olmayayım, aladdin rezil olsun babında konuşuyorsun. Yahu sen bu milleti aptal ve cahil mi belledin. Sen daha o makama gelirken herkez hükmünü verdi. Hatta sana hayırlı olsun, seni belediyede görmek isteriz diye telefon açanların ismini de vereyim mi? Sana Bolu'da durmak bile yakışık almaz, doğru Yeniçağaya , yallah... 

 badem bıyık anladık

23 Eylül 2013 18:09:27

kim olcak ABDULLAH UZUN tabiki organizede keresteci vede bıyıklı :) zaten geciş sürecinde kendilerine güzel teklifler edildi detaylara girmeyecem anlayan anladı zaten::) 

 bolu,lu

23 Eylül 2013 17:38:23

sen ahmet sarı fatih metin dediğin zat hep tesadüfen buralara gelmiştir. alaatin yılmaz ile mukayese dahi olamaz. 

 Badem Bıyık

23 Eylül 2013 16:14:09

Yeni Bolu Belediye Başkanımız Karadenizli ve Kereste tüccarlığı ile iştigal etmektedir. Tanıyanlar kim olduğunu anlamıştır. Yakında herkez ögrenecektir.Hayırlı olsun demek lazım. 

 bolu14

23 Eylül 2013 14:53:13

akp den bizim karakaçanı da aday gösterseniz kazanır. Bolu insanı öyle bir duruma getirildi ki afyon yutturuldu veya sarı şevket hocaya uflettirildi herhalde. 

 ahmet sarı

23 Eylül 2013 13:38:06

fatih metin olmalı birleştirci ve iş bitirici biri. 

 bahadır

23 Eylül 2013 11:53:44

istemem yan cebime koy olayı  

 sağlık mahalleli

23 Eylül 2013 08:39:36

vatandaş osmanda benim yaşadığım olayı yaşamıs sanırım. geçtiğimiz hafta iki anketör sorular sordu isimleri söylüyor sevmediğinizi söyleyin. sizce kim belediye başkanı olmalı, belediyenin hizmetlerinden memnunmusunuz ve en sonunda sırıtarak bugün seçim olsa akp ye verisiniz oylarınızı değilmi? la havle vela kuvvet yarabbim. ben hiç akp ye oy vermedim ki sanamı soracağım nereye oy vereceğimi dediğimdeki surat hali. hemen ilerdeki bayanda aynı cevabı verince o anketör anket kağıdını yırtıp attı ve bende bana sorlar sorana dedim akp ye oy moy yok şimdi sende yırtıp at ki gerçek anket sakin ortaya çıkmasın. şapşal suratıma bakıyor boş boş cahilsiniz kardeşim cahil 25 yıl değil ömrünüzü verseniz bu yola önce doğru olacaksınız yalan dolan girmeyecek işin içine gerçekleri halktan saklamayacaksınız. sizde biliyorsunuz milletin yarısı aç. aç insanda gurur olmaz kullanın bakalım Allahın sopası yok ama unutmayın ;) 

 vatandaş osman HEPAR

22 Eylül 2013 22:19:46

şu sahtekar anketcileri salıyorsunuz yollara ..vatandaş akp ye esip gürlediği zaman anket formunu yırtıp atıyorlar ..