Bugün:

 

KEMAL YAMAN AÇIKLAMA YAPTI


Facebook'ta Paylaş
Bolu Gündem Gazetesi: KEMAL YAMAN AÇIKLAMA YAPTI (Bolu haber, gazete)

   (14 Kasım 2013)       

Geçtiğimiz hafta “Bolu'da büyük skandal” olarak haberlere konu olan Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Merkez Müdürü Kemal Yaman gazetemize bir açıklama göndererek konu hakkında görüşlerini ifade etti.

Geçtiğimiz günlerde Bolu Halk Eğitim Merkezi'nde bayan öğretmenlere ve çalışanlara yakışıksız davranışlarda bulunulduğu nedeniyle Bolu Valiliği tarafından soruşturma açılmıştı. Soruşturma sonucu iki müdür tenzil-i rütbe cezasına ve maaş kesim cezalarına çarptırıldı.
Gazetemize de konu olan haber kamuoyunda tepki ile karşılanmıştı.
Olayda görevden alınan iki yetkiliden biri olan Kemal Yaman, gazetemize bir açıklama göndererek olayla ilgili kendi başından geçenleri anlattı ve konu hakkında savunma yaptı.
Kemal Yaman açıklamasında şunları kaydetti.
“Benimle ilgili şikâyet dilekçelerinde: şikâyet sebebi olarak, Memur M.K.'ya: “Kantinde niye oturuyorsun yukarıda müşterilerin bekliyor” diye yüksek sesle seslenmem ve bazı memurlara sözle tacizde bulunduğum gösterilmiştir.
Toplam Kalite Yönetimine göre kursiyere; “müşteri”, okula “işyeri” denilmektedir. Memur M.K.'ya kurs kayıt yerinde bekleyenler olduğundan ve işini aksattığından kendisini görev yaptığı yere davet ettim. Ayrıca “memurlara yönelik babacan tavırla canım bir tanem gibi sözcüklerin söylenmesi, soruşturmayı yapanlarca; sözel taciz sayıldığından” 1/30 oranında maaş kesme cezası ile cezalandırıldım ve tenzil-i rütbe ile görev yerim değiştirildi.
Bana verilen maaş kesme cezası ve görev değiştirme işleminin, benim yerime birilerini atamak için düzenlenmiş komplo olduğunu düşünüyorum. Bu işlemlerin iptali için İdari Yargıya başvurdum. Yargılama halen devam etmektedir.”





 Haber Yorumları:

 Haydar İlbak

23 Ocak 2014 22:32:47

25 yıldır tanırım kendisini, böyle bir şey yapması mümkün değildir. Espirili yapısı yüzünden yanlış anlaşılmıştır kesin. 

 SEBENLİ

07 Aralık 2013 11:14:04

Ben geçende yazmıştım artık K.Y nın suçlu olduğuna inanınıyorum. 

 hüseyin kılıc

18 Kasım 2013 21:01:33

kemal yaman olarak şahsıma kırk yıldır tanırım aktif yenilikci sevecen bir kişi oldunu bilirim bu mudürlük hayatında büyük bir iftira ve oyun olduğunu düşünüyorum tüm samimiyetimle. kemal yaman müdürümü destekliyorum. 

 komşu

14 Kasım 2013 20:39:54

kemal abi hakkında söylenenler tamamen yalan dolan ben kemal abi ile 8 yıldır komşuyum kendisini tanırım cana yakın babacan bir insandır. kimse burda olayları çarpıtmasın. Yorumlar da Karalamak amacı ile iğrenç iftiralar atılmasın.  

 eğitmen

14 Kasım 2013 16:05:27

Müdür KY 60 yaşında vatandaşımız 50 yıldır tanıyor.Bolu halk eğitime geleli 3-4 yıl oluyor diğer görevi memleketi Seben de geçmiş burası Bolu Merkez.Daha Müdürün çok arızaları var ama kimse söylemiyor.yazmıyor.Aslında vatandaş herşeyi açık açık söylesin acaba ozaman Bolu yu bırakın Memleketi Seben de de gezemez.Gerçi o yüz varsa...ama tanıyanlar bilir yüz vardır... 

 14 Lü

14 Kasım 2013 10:42:00

Hadi lan ordan,''canım bir tanem gibi sözcüklerin söylenmesi, soruşturmayı yapanlarca; sözel taciz sayıldığındanmış...'' ba ba ba baa ''benim yerime birilerini atamak için düzenlenmiş komplo olduğunu düşünüyorum. '' demiş beyfendiii. ba ba ba asıldığın eğitimciler için ne diyceksin.!! 1e1 ikişkiye girdiğin kursiyerler için ne diyceksin.!! Bunlarda Senin Hazırladığın Komplolarmı.??? K.Y. belliki bi yerde sert KaYa ya çarpmışsınkiii şimdi çırpındıkça batıyosun, YAZIKLAR OLSUN.!!!! 

 zeki çetinkaya

14 Kasım 2013 09:59:35

Kemal abi bu yapılan bence bir komplo seni biz biliyoruz ne derlerse desinler senin yerine birilerini atayacaklar böyle olmamalıydı insan olmak bu zamanda kötülük,o memuru otururken görmezden gelseydin hiç bir şey olmazdı sen insan gibi insansın bizim gönlümüzde  

 ahmet

14 Kasım 2013 09:44:05

Bolu milli eğitim hakikaten bi kamu kurumundan ziyade bi siyasi parti bürosu gibi çalışmaktadır.istediklerini yutarlar istediklerini adam diye yukarı taşırlar kimse karışamaz eeeee dönem böyle KY kurbanmı gitti dersin yok be o da aynı yolun yoldaşı gibi çalışıyodu allah allah bi yerde bi yanlışlık olmalı ama nerde 

 ogretmen

14 Kasım 2013 04:37:13

Kemal Bey tüm iyi niyetiyle yapmış açıklamayı, yılda 5000 bayan kursiyerin girip çıktığı halk eğitim merkezinde 5-10 kişinin bu tip suçlamalarda bulunması sizce de garip değil mi? neden sadece bazı kişiler çağırılıp soruşturma yapılıyor, halk eğitimin tüm personeli ve kursa gelenlerin büyük çoğunluğunun da görüşleri alınması gerekmiyor muydu? İsimler belirlenmiş, çağrılmış ve sorulmuş, hüküm verilmiş. Olayın detaylı araştırılması gerekiyor bence. 

 bolulu

14 Kasım 2013 00:42:28

sayın il müdürü ve...., Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.. Sular çekilince de karıncalar balıkları... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmemelidir... Çünkü kimin kimi yiyeceğine "SUYUN AKIŞI " karar verir..."  

 SEBENLİ

13 Kasım 2013 21:26:27

ben gecende yazmıştım kemal yamanı 50 yıldır tanırım böyle bir şey yapacagına inanmıyorum siyasetin oyunudur bu diye hakkını araman lazım kemal bey 

 kürşat ok

13 Kasım 2013 21:00:41

Bolu il mem diş geçireceği adamları buldumu affetmez. Siyasetçilerden korkarlar. Çünkü makamları siyasi. Telefonla idare edilirler. Bunlar ne sağcı no solcudur bunlar her yolcudur. Bunlardan tez zamanda bolu kurtulmazsa yazık olur.